Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 936 900 MDL
Perioada clarificărilor: 10 dec 2021, 15:46 - 20 dec 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 dec 2021, 16:00 - 3 ian 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de imprimare şi copiere alb/negru pentru anul 2022
Informația despre anulare
Motivul anulării
Oferta nu corespunde cerinţelor expuse în documentaţia de atribuire
Data anulării
11 ian 2022, 15:30
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bulicanu
Telefonul de contact
022-26-94-54
Datele achizitiei
Data publicării
10 dec 2021, 15:46
Data ultimilor modificări
11 ian 2022, 16:20
Achizitii.md ID
21048492
CPV
79521000-2 - Servicii de fotocopiere
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
13 dec 2021, 12:16
Subiectul întrebării:
Echipamente
Întrebare:
Buna ziua! Echipamente pentru chirie trebuie sa fie noi?
Răspuns (15 dec 2021, 11:24):
Bună ziua. Conform documentației de atribuire, Prestatorul asigură prestarea serviciilor de imprimare şi copiere alb/negru. Echipamentul utilizat de către Prestator pentru perioada contractului trebuie să corespundă cerințelor tehnice solicitate de Autoritatea contractantă: 1. Tipul și cantitatea echipamentului necesar prestării serviciilor (Anexa nr.3 la Anunțul de participare); 2. Cerințele tehnice față de echipamentul destinat prestării serviciilor (Anexa nr.4 la Anunțul de participare); 3. Repartizarea echipamentului pentru prestarea serviciilor pe adrese (Anexa nr.4 la Anunțul de participare).
Data:
13 dec 2021, 12:16
Subiectul întrebării:
Echipamente
Întrebare:
Buna ziua! Echipamente pentru chirie trebuie sa fie noi?
Răspuns (15 dec 2021, 11:24):
Bună ziua. Conform documentației de atribuire, Prestatorul asigură prestarea serviciilor de imprimare şi copiere alb/negru. Echipamentul utilizat de către Prestator pentru perioada contractului trebuie să corespundă cerințelor tehnice solicitate de Autoritatea contractantă: 1. Tipul și cantitatea echipamentului necesar prestării serviciilor (Anexa nr.3 la Anunțul de participare); 2. Cerințele tehnice față de echipamentul destinat prestării serviciilor (Anexa nr.4 la Anunțul de participare); 3. Repartizarea echipamentului pentru prestarea serviciilor pe adrese (Anexa nr.4 la Anunțul de participare).
Data:
13 dec 2021, 12:32
Subiectul întrebării:
Perioada de implementare
Întrebare:
Buna ziua! Conform cerințelor după semnarea contractului in decurs de 20 zile operatorul economic este obligat sa instaleze toate echipamentele in sediile ASP. Este posibil de mărit perioada? In cazul semnării contractului este necesar de adus echipamentele de efectuat toate procedurile de vamale si apoi de instalat. In perioada sărbătorilor acest termen este imposibil! Solicitam modificarea termenului nu mai puțin de 40 zile. In caz contrar Dvs. facilitați compania cu care aveți contractul semnat si care deja are echipamentele instalate la Dvs.
Răspuns (15 dec 2021, 11:25):
Bună ziua. Perioada nu poate fi extinsă. Sunt necesitățile ASP pentru asigurarea garantată a procesului tehnologic de prestare a serviciilor.
Data:
15 dec 2021, 12:52
Subiectul întrebării:
Specificatiile tehnicii de printar
Întrebare:
Buna ziua! Va rog sa ne informati daca este principiala optiunea de copiator pentru modelele de echipamente in locatiile unde ele sunt utilizate doar ca imprimante? Pentru anii 2016-2021 au fost 3 tipuri de echipamente: Imprimanta A4 , Multifunctional A4 si Multifunctional A3. Va rog sa ne confirmati daca este posibila participarea cu imprimante A4 in locatiile conform cerintelor pentru licitatiile 2016-2021.
Răspuns (20 dec 2021, 15:57):
Bună ziua. Tipul și cantitatea echipamentului prezentat de către Prestator pentru perioada contractului trebuie să corespundă cerințelor indicate în documentația de atribuire: - Tipul și cantitatea echipamentului necesar prestării serviciilor (Anexa nr.3 la Anunțul de participare); - Cerințele tehnice față de echipament destinat prestării serviciilor (Anexa nr.4 la Anunțul de participare); - Repartizarea echipamentului pentru prestarea serviciilor pe adrese (Anexa nr.4 la Anunțul de participare).
Data:
15 dec 2021, 15:13
Subiectul întrebării:
Livrare
Întrebare:
cheltuielile pentru livrarea echipamentelor, in locatiile prevazute de contract cine le suporta? Livrarea in 39 locatii, ceea ce inseamna intreg teritoriul republicii, ulterior preluarea echipamentelor la finalizarea contractului (1 an de zile) presupun costuri mari care pe linga investitia in echipamente nu orice companie isi poate asuma.
Răspuns (20 dec 2021, 15:58):
Bună ziua. Toate cerințe obligatorii pentru prestarea serviciilor de imprimare și copiere alb/negru pentru anul 2022 sunt prezentate în Anunțul de participare și Anexele nr.1-6 la Anunțul de participare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.