1
Perioada de actualizare
de la 09.12.2021 10:37
până la 17.12.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.12.2021 16:00
până la 23.12.2021 12:00
3
Licitaţie
de la 24.12.2021 14:00
până la 24.12.2021 14:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 210 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 dec 2021, 10:37 - 17 dec 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 dec 2021, 16:00 - 23 dec 2021, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

- Tipul pazei – gardian public.
- Numărul posturilor/durata 1/24 ore.
- Timpul pazei 08:00 – 08:00 (luni – duminică și sărbători).
- Orele de pază medie în lună - 732.
- Numărul gardienilor antrenați la paza – 1.
- Gardianul va efectua regimul de trecere în incinta obiectivului a lucrătorilor şi vizitatorilor, va asigura paza și ordinea publică la obiectivul păzit,
- efectuează monitorizarea video a obiectivului păzit.
- Gardienii urmează să fie echipaţi cu mijloace speciale (baston de cauciuc, uniformă, lanternă, telefon mobil corporativ).
- Personalul de pază trebuie să deţină:
- certificate obţinute în urma absolvirii unor cursuri de calificare
- Prestatorul va asigura următoarea dotare minimă a postului de pază:
- uniformă şi însemne specifice pentru personalul de pază;
- baston de cauciuc (plastic);
- lanternă,
- mijloace de comunicaţie care să asigure legătura cu dispeceratul şi echipajele de intervenţie.
- Ofertantul va descrie modalitatea de asigurare a intervenţiei (personal, mijloace de transport – nu mai puțin de 2 automobile de serviciu p/u grupele intervenției operative dislocate 24/24 ore 7 zile, minim în raza 1km. de la locul amplasării obiectului, dotare, timp de reacționare al grupurilor intervenției operative de 3-5 minute de la solicitare ) în caz de incident.
- Experienţă specifică în prestarea serviciilor similare de minim 15 ani;
- Numărul angajaților întreprinderii să nu fie mai mic de 150 de unități.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Globu Sergiu
Telefonul de contact
068211766
Datele achizitiei
Data publicării
9 dec 2021, 10:37
Data ultimilor modificări
11 dec 2021, 17:19
Achizitii.md ID
21048335
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Servicii de pază
Buget: 210000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
document standart.pdf document standart.pdf
Documentele la ofertă
-Document standart
9.12.21 10:37
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
9.12.21 10:37
anta-anunt-paza.pdf anta-anunt-paza.pdf
Documentele la ofertă
-Anunț
9.12.21 10:37
Servicii de pază
Data:
11 dec 2021, 17:19
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Explicați Vă rog, raționamentul inculderii cerinței privind numarul de personal de 150 angajati, atâta timp cât aveți necesitatea doar de 1 post de pază a câte un gardian. Or, potrivit art. 72 din Legea nr. 131/2015 este prevăzut expres că contractul de achiziții publice se atribuie în temeiul principiului selectării ofertei celei mai avantajoase, dar în același timp și în temeiul respectării legii și ordinii de drept în coroborare cu principiul asigurării concurenței în domeniul achizițiilor publice. În acest context, presupunem că Dvs. acționați strict în interesele unui operator economic. Rugăm respectuos, excluderea unei astfel de cerințe de subminare a concurenței, care nu este altceva decât favoritism.
Răspuns (13 dec 2021, 10:25):
Nu se acceptă propunerea, deoarece această cerință este relevantă pentru îndeplinirea contractului în sensul capacităţii tehnice şi/sau profesionale.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".