1
Perioada de actualizare
de la 08.12.2021 14:05
până la 15.12.2021 08:44
2
Propunerea ofertelor
de la 15.12.2021 08:44
până la 23.12.2021 08:44
3
Licitaţie
de la 24.12.2021 14:00
până la 24.12.2021 14:09
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 700 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 dec 2021, 14:05 - 15 dec 2021, 8:44
Perioada de depunere a ofertelor: 15 dec 2021, 8:44 - 23 dec 2021, 8:44

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de pază fizică și tehnică

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cuculescu Vasile
Telefonul de contact
+37322409105
Datele achizitiei
Data publicării
8 dec 2021, 14:05
Data ultimilor modificări
11 dec 2021, 17:28
Achizitii.md ID
21048268
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
11 dec 2021, 17:28
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Explicați Vă rog, raționamentul inculderii cerinței privind numarul de personal minim 200 angajati, atâta timp cât aveți necesitatea doar de 2 posturi de pază. Or, potrivit art. 72 din Legea nr. 131/2015 este prevăzut expres că contractul de achiziții publice se atribuie în temeiul principiului selectării ofertei celei mai avantajoase, dar în același timp și în temeiul respectării legii și ordinii de drept în coroborare cu principiul asigurării concurenței în domeniul achizițiilor publice. În acest context, presupunem că Dvs. acționați strict în interesele unui operator economic. Rugăm respectuos, excluderea unei astfel de cerințe de subminare a concurenței, care nu este altceva decât favoritism și limitare a participării operatorilor economici la procedură
Răspuns (13 dec 2021, 08:44):
Acestea sunt condițiile noastre.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.