1
Perioada de actualizare
de la 06.12.2021 11:39
până la 16.12.2021 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 16.12.2021 11:30
până la 27.12.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 623 248 MDL
Perioada clarificărilor: 6 dec 2021, 11:39 - 16 dec 2021, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2021, 11:30 - 27 dec 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot 1. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru victimele violenței în familie și violenței împotriva femeilor
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități
Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cucereanu Diana
Telefonul de contact
+373 268 809
Datele achizitiei
Data publicării
6 dec 2021, 11:39
Data ultimilor modificări
8 dec 2021, 17:00
Achizitii.md ID
21048126
CPV
75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro.semnat.pdf duae_ro.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
duae
6.12.21 11:39
declaratie_ro.doc
Clarificări pentru participanți
declaratie
6.12.21 11:39
duae_ro.doc
Criterii de eligibilitate
DUAE
6.12.21 11:39
documentatia standard_servicii.docx
Documentele la ofertă
documentatia
8.12.21 16:20
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
anunt de participare
8.12.21 16:20
documentatia standard_servicii.semnat.pdf documentatia standard_servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia
8.12.21 16:20
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt de participare
8.12.21 16:20
Data:
8 dec 2021, 17:00
Subiectul întrebării:
4 Consultanti
Întrebare:
Buna ziua, Stimati, rugam respectuos sa ne detaliati ce inseamna 4 consultanti, ce certificari sau studii trebuie sa detina persoanele respective. 1. Compania pune la dispozitie Call Centru + Personal ? 2. Compania pune la dispozitie Call Centru ? 3. Pesonalul (Consilierii) treuie sa fie angajatii companei care presteaza serviciul dat ? Va multumim.
Răspuns (9 dec 2021, 09:20):
Bună ziua. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii este un serviciu social cu specializare înaltă care oferă: consiliere psiho-emoțională, informare în domeniul drepturilor copilului, consultanță în domeniul protecției copilului. De asemenea, ce ține de calificarea specialiștilor care sunt antrenați în acest proces menționez cerințele față de aceștia - a) Managerul serviciului trebuie să dețină studii superioare în domeniul psihologiei/ pedagogiei/dreptului, experiență în domeniul protecției drepturilor copilului minim 3 ani și experiență de management administrativ; b) Consilierii serviciului trebuie să dețină studii superioare în domeniul psihologiei; c) Specialistul în tehnologii informaționale trebuie să dețină studii superioare în domeniu și experiență în gestionarea bazelor de date sau sistemelor informaționale automatizate. Adițional, evidențiez că recrutarea şi evaluarea personalului serviciului este realizată de către prestatorul serviciului, astfel personalul serviciului îşi exercită atribuţiile în conformitate cu fişa postului şi cu normele deontologice. Important de stipulat că, înainte de angajare, solicitanţii la postul de manager al serviciului și consilieri urmează cursul de formare iniţială cu durata de 40 ore, organizat de prestatorul serviciului. Vă mulțumim.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".