Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21048126
1
Perioada de actualizare
de la 06.12.2021 11:39
până la 16.12.2021 11:30
până la 16.12.2021 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 16.12.2021 11:30
până la 27.12.2021 10:00
până la 27.12.2021 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 623 248 MDL
Perioada clarificărilor:
6 dec 2021, 11:39 - 16 dec 2021, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor:
16 dec 2021, 11:30 - 27 dec 2021, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lot 1. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru victimele violenței în familie și violenței împotriva femeilor
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități
Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități
Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
6 dec 2021, 11:39
Data ultimilor modificări
8 dec 2021, 17:00
Achizitii.md ID
21048126
MTender ID
CPV
75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lot 1. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru victimele violenței în familie și violenței împotriva femeilor
Buget: 873588.0 MDL
Activ
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități
Buget: 853400.0 MDL
Activ
Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii
Buget: 896260.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard_servicii.docx
Istoricul documentului
-
documentatia standard_servicii.docx
ID: 1d6da84c-b927-43af-a3cc-b97a82902bec
Documentele la ofertă
-
documentatia standard_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
ID: 1d6da84c-b927-43af-a3cc-b97a82902bec
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
documentatia
8.12.21 16:20
anunt_de_participare.docx
Istoricul documentului
-
anunt_de_participare.docx
ID: 620488a5-add2-49b9-98aa-be2ed141cf42
tenderNotice
-
anunt_de_participare_26_10_2021.docx
ID: 620488a5-add2-49b9-98aa-be2ed141cf42
tenderNotice
tenderNotice
anunt de participare
8.12.21 16:20
documentatia standard_servicii.semnat.pdf
documentatia standard_servicii.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
documentatia standard_servicii.semnat.pdf
documentatia standard_servicii.semnat.pdf
ID: 6e8bdbcc-161a-48fb-a17c-ca3d0460259a
Documentele la ofertă
-
documentatia standard_servicii_omf_115_15_09_2021.semnat.pdf
documentatia standard_servicii_omf_115_15_09_2021.semnat.pdf
ID: 6e8bdbcc-161a-48fb-a17c-ca3d0460259a
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
documentatia
8.12.21 16:20
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: ce360fc5-ae8c-4cde-a8d6-4b87455295c2
tenderNotice
-
anunt_de_participare_26_10_2021.semnat.pdf
anunt_de_participare_26_10_2021.semnat.pdf
ID: ce360fc5-ae8c-4cde-a8d6-4b87455295c2
tenderNotice
tenderNotice
anunt de participare
8.12.21 16:20
Data:
8 dec 2021, 17:00
Subiectul întrebării:
4 Consultanti
Întrebare:
Buna ziua,
Stimati, rugam respectuos sa ne detaliati ce inseamna 4 consultanti, ce certificari sau studii trebuie sa detina persoanele respective.
1. Compania pune la dispozitie Call Centru + Personal ?
2. Compania pune la dispozitie Call Centru ?
3. Pesonalul (Consilierii) treuie sa fie angajatii companei care presteaza serviciul dat ?
Va multumim.
Răspuns (9 dec 2021, 09:20):
Bună ziua.
Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii este un serviciu social cu specializare înaltă care oferă: consiliere psiho-emoțională, informare în domeniul drepturilor copilului, consultanță în domeniul protecției copilului.
De asemenea, ce ține de calificarea specialiștilor care sunt antrenați în acest proces menționez cerințele față de aceștia - a) Managerul serviciului trebuie să dețină studii superioare în domeniul psihologiei/ pedagogiei/dreptului, experiență în domeniul protecției drepturilor copilului minim 3 ani și experiență de management administrativ; b) Consilierii serviciului trebuie să dețină studii superioare în domeniul psihologiei; c) Specialistul în tehnologii informaționale trebuie să dețină studii superioare în domeniu și experiență în gestionarea bazelor de date sau sistemelor informaționale automatizate.
Adițional, evidențiez că recrutarea şi evaluarea personalului serviciului este realizată de către prestatorul serviciului, astfel personalul serviciului îşi exercită atribuţiile în conformitate cu fişa postului şi cu normele deontologice.
Important de stipulat că, înainte de angajare, solicitanţii la postul de manager al serviciului și consilieri urmează cursul de formare iniţială cu durata de 40 ore, organizat de prestatorul serviciului.
Vă mulțumim.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".
Document semnat cu succes
OK