Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
03.12.2021 17:12
până la 08.12.2021 15:00
până la 08.12.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la
08.12.2021 15:00
până la 13.12.2021 17:00
până la 13.12.2021 17:00
3
Licitaţie
de la
14.12.2021 10:00
până la 14.12.2021 13:14
până la 14.12.2021 13:14
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
677 991,33 MDL
Perioada clarificărilor:
3 dec 2021, 17:12 - 8 dec 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 dec 2021, 15:00 - 13 dec 2021, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului: În cazul Lotului 12 Produse alimentare pentru pacienții cu tuberculoză prin intermediul tichetelor alimentare- Unitatea comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni. Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător, în baza bonului detaşabil eliberat de instituţia medicală pacientului cu valoarea echivalentă de 35 lei pe zi - pe bon vor fi indicate datele din buletinul de identitate a pacientului, sortimentul produselor alimentare contractate, ştampila instituţiei medicale, ştampila magazinului contractat, codul fiscal a instituţiei medicale, data eliberării. Procurările vor fi efectuate în baza necesităţilor reale, iar pacientul este în drept să valorifice orice poziţie în cantităţile necesare în sumă de 35 lei/zi. Se interzice categoric eliberarea produselor de tutungerie și alcool în baza bonurilor prezentate.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina MĂMĂLIGĂ
Telefonul de contact
+37367412255
Datele achizitiei
Data publicării
3 dec 2021, 17:12
Data ultimilor modificări
7 dec 2021, 16:38
Achizitii.md ID
21048045
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul 12 Produse alimentare pentru pacienții cu tuberculoză prin intermediul tichetelor alimentare
Buget: 164583.33 MDL
Activ
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare inclusiv pentru procedurile de preselecție.semnat.pdf
anunț de participare inclusiv pentru procedurile de preselecție.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
3.12.21 17:12
documentația standard aprob. prin ord. mf nr. 115 din 15.09.2021.rtf
Istoricul documentului
-
documentația standard aprob. prin ord. mf nr. 115 din 15.09.2021.rtf
ID: 0fb7a5c7-2f0f-4857-b1fc-985b59848281
Documentele la ofertă
-
documentația standard aprob. prin ord. mf nr. 115 din 15.09.2021.rtf
ID: 0fb7a5c7-2f0f-4857-b1fc-985b59848281
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
6.12.21 14:09
Data:
7 dec 2021, 16:38
Subiectul întrebării:
Garntie
Întrebare:
Garantie pentru oferta sa cere?
Răspuns (7 dec 2021, 19:30):
Nu.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK