1
Perioada de actualizare
de la 03.12.2021 14:43
până la 10.12.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.12.2021 15:00
până la 18.12.2021 15:00
3
Licitaţie
20.12.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 13 000 EUR
Perioada clarificărilor: 3 dec 2021, 14:43 - 10 dec 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 dec 2021, 15:00 - 18 dec 2021, 15:00
Începutul licitației: 20 dec 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Efectuarea auditului instituțional și evaluarea ex-ante a reorganizării Direcției generale transport public si сăi de сomunicație
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ruxandra Macari
Telefonul de contact
022 20-15-38
Datele achizitiei
Data publicării
3 dec 2021, 14:40
Data ultimilor modificări
10 dec 2021, 10:30
Valoarea estimată (fără TVA)
13 000 EUR
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
130 EUR
Achizitii.md ID
21048037
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Durata contractului
20 dec 2021 14:43 - 30 mai 2022 14:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Efectuarea auditului instituțional și evaluarea ex-ante a reorganizării Direcției generale transport public si сăi de сomunicație CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-
3.12.21 14:43
tor institutional (ro) (1).pdf tor institutional (ro) (1).pdf
Documentele la ofertă
-
3.12.21 14:43
duae_ro_v.1.0 (1).docx
Documentele la ofertă
-
3.12.21 14:43
ds_servicii_v.1.0 (1).docx
Documentele la ofertă
-
3.12.21 14:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BPMS STANDARD

Preţul ofertei: 11 000 EUR
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde in totalitate cerințelor de calificare si selecție.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări