Achiziţie publică
21047984
Servicii de elaborare a documentaţiei de proiect şi deviz pentru obiectul ”Reparația capitală a carosabilului din str.Sorocii din mun.Bălți”, conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți
1
Perioada de actualizare
de la 02.12.2021 16:37
până la 13.12.2021 17:00
până la 13.12.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.12.2021 17:00
până la 20.12.2021 10:00
până la 20.12.2021 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
666 666,67 MDL
Perioada clarificărilor:
2 dec 2021, 16:37 - 13 dec 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 dec 2021, 17:00 - 20 dec 2021, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de elaborare a documentaţiei de proiect şi deviz pentru obiectul ”Reparația capitală a carosabilului din str.Sorocii din mun.Bălți”, conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
2 dec 2021, 16:37
Valoarea estimată (fără TVA)
666 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21047984
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun.Bălți, Piața Independenței,1
Durata contractului
1 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a documentaţiei de proiect şi deviz pentru obiectul ”Reparația capitală a carosabilului din str.Sorocii din mun.Bălți”, conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți
CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_DPD str.Sorocii 2022
Documentele la ofertă
Anunț de participare WORD
2.12.21 16:37
Anunț de participare - DPD str.Sorocii.semnat
Documentele la ofertă
Anunț de participare PDF, semnat
2.12.21 16:37
documentatia _standard_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.semnat
Documentele la ofertă
Doc.standard PDF,semnat
2.12.21 16:37
documentatia _standard_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021
Documentele la ofertă
formulare, specificația tehnică și de preț, contract-model
2.12.21 16:37
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Constant-Proiect
Preţul ofertei:
736 810,83 MDL
Statut:
Învingător
Operatorul economic SRL ”Constant-Proiect” a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat în procesul prestări servicii de elaborare a DPD. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă şi alte documente necesare calificării.
Autoritatea contractantă va asigura surse financiare suficiente necesare pentru achitare, legate de prețul oferit mai mare cu +10,52% decît suma alocată.
10.01.22 14:15
Motivul: Operatorul economic SRL ”Constant-Proiect” a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat în procesul prestări servicii de elaborare a DPD. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă şi alte documente necesare calificării.
Autoritatea contractantă va asigura surse financiare suficiente necesare pentru achitare, legate de prețul oferit mai mare cu +10,52% decît suma alocată.
Documentele de calificare
actesolicitatedupalicitatieconstantproiectsemnat.pdf
ID: 3ed180d4-249f-4659-8568-2e9441e4b2a3
Anunț de atribuire
10.01.22 14:15
constant-proiect-dpdstrsorociirezultatesemnat.pdf
ID: 6f038626-48ae-4922-b63b-cf403f992cfe
Anunț de atribuire
10.01.22 14:15
constantproiectsemnat.pdf
ID: 8a07a570-48c1-4287-9da9-f5061031f264
Anunț de atribuire
10.01.22 14:15
constant-proiect-dpdstrsorociiclarificarisemnat.pdf
ID: 8a9319f1-4f50-47df-95a3-b0f32985aab4
Anunț de atribuire
10.01.22 14:15
Documentele depuse cu oferta
acte de calificare constant proiect.semnat.pdf
acte de calificare constant proiect.semnat.pdf
ID: 3380dc01-35a5-4c4c-a817-67f8127abf1a
Documente de depunere
Data încărcării:
20.12.21 09:50
Data deschiderii:
20.12.21 10:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK