1
Perioada de actualizare
de la 02.12.2021 14:16
până la 13.12.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.12.2021 10:00
până la 20.12.2021 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 276 155 MDL
Perioada clarificărilor: 2 dec 2021, 14:16 - 13 dec 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 dec 2021, 10:00 - 20 dec 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de furnizare a energiei electrice pentru anul 2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Peștereanu Nina
Telefonul de contact
+37322025907
Datele achizitiei
Data publicării
2 dec 2021, 14:06
Data ultimilor modificări
3 dec 2021, 8:49
Achizitii.md ID
21047963
CPV
65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Documentele la ofertă
-
2.12.21 14:16
Anunt de participare
Documentele la ofertă
-
2.12.21 14:16
Documentatia standard
Documentele la ofertă
-
2.12.21 14:16
Data:
3 dec 2021, 08:49
Subiectul întrebării:
Incertitudini pe piata liberalizata
Întrebare:
Intrarea in vigoare a regulilor pietei este aminata pina la 1.01.22, faptul dat pune in dificultate participarea intreprinderilor din piata libera. Care este sensul licitatiei daca in ea pot participa numai intreprinderile reglementate care detin tarif reglementat si aceste intrerpinderi nu pot oferi un tarif mai jos decit cel reglementat
Răspuns (3 dec 2021, 09:31):
Buna ziua, Procedura respectivă a fost inițiată conform prevederilor Legii 131/2015 privind achizițiile publice, deoarece obiectul achiziției nu face parte din categoria "excepții" de la legea menționată. Totodată, menționăm faptul că întrebarea Dvs ar trebui adresată autorilor legilor sau modificărilor acestora, dar nu autorităților contractante, care sunt obligate să se conformeze actelor normative în vigoare. O zi buna!
Data:
3 dec 2021, 09:02
Subiectul întrebării:
Perioada de contractare
Întrebare:
Scopul licitatie obtinerea unui pret mai bun decit cel existent pentru intreaga perioada contractuala. Care vor fi actiunile Dvs in caz daca pe parcursul anului pretul va creste din diferite motive: a crescut pret de referinta la intreprinderile reglementate sau alte componenente din tarif (tarif la transport, furnizor central, alte) - veti coordona cresterea tarifului sau va veti baza pe prevederile contractuale, avind ca rezerva si aplicarea garantiei de buna executie?
Răspuns (3 dec 2021, 10:30):
Conform prevederilor legislației în vigoare privind achizițiile publice prețul rămîne neschimbat pe toată durata de execuție a contractului. Totodată, documentația standard, care este aprobată de Ministerul Finanţelor, prevede că: "În cazul în care furnizorul calculează prețul reieșind din tariful ANRE minus – discount-ul, modul de calculare a prețului se indică în condițiile speciale a contractului și de asemenea se indică și cazurile de modificare a lui. Micșorarea și/sau majorarea prețului și valorii contractului se efectuează prin acord adițional la contract", respectv modificarea contractului, inclusiv și a prețului, va fi efctuată în strictă corespundere cu aceste acte normative.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.