1
Perioada de actualizare
de la 01.12.2021 14:57
până la 13.12.2021 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.12.2021 08:00
până la 20.12.2021 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 9 350 MDL
Perioada clarificărilor: 1 dec 2021, 14:57 - 13 dec 2021, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 dec 2021, 8:00 - 20 dec 2021, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

pachet de 1 kg, GOST 276-60, conf. HG nr.520 din 22.06.2010, boabe întregi, curate, fără impurități
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Știrbu Irina
Telefonul de contact
022354790
Datele achizitiei
Data publicării
1 dec 2021, 13:12
Data ultimilor modificări
3 dec 2021, 8:15
Valoarea estimată (fără TVA)
9 350 MDL
Achizitii.md ID
21047886
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Durata contractului
1 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Crupă de grîu arnautca, cal. superioară CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1100.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (5).docx
Documentele la ofertă
-ds_bunuri_servicii_omf_
1.12.21 14:57
duae_ro_0 (8).doc
Documentele la ofertă
-duae_ro
1.12.21 14:57
anunt_de_participare_26_10_2021 (1).docx
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare
1.12.21 14:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 11 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 11 348,33 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări