Selectaţi tipul procedurii
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
1 460 175,32 MDL
Perioada clarificărilor:
30 nov 2021, 11:39 - 10 dec 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 dec 2021, 10:00 - 20 dec 2021, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform NLC din anexă
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 nov 2021, 11:39
Data ultimilor modificări
20 dec 2021, 10:00
Achizitii.md ID
21047799
MTender ID
CPV
65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii furnizare energie electrică
Buget: 1460175.32 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Data:
30 nov 2021, 12:24
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie
Întrebare:
Se solicita Garantia de buna executie?
Răspuns (30 nov 2021, 13:11):
Conform documentaţiei standart pct.6.2 se solicită Garanţia de bună execuţie 5%.
Data:
3 dec 2021, 08:51
Subiectul întrebării:
Incertitudini pe piata liberalizata
Întrebare:
Intrarea in vigoare a regulilor pietei este aminata pina la 1.01.22, faptul dat pune in dificultate participarea intreprinderilor din piata libera. Care este sensul licitatiei daca in ea pot participa numai intreprinderile reglementate care detin tarif reglementat si aceste intrerpinderi nu pot oferi un tarif mai jos decit cel reglementat
Răspuns (6 dec 2021, 09:53):
În conformitate cu prevederile Legii 131/2015 privind achizițiile publice, autoritățile contractante au obligația de a desfășura procedura de achiziționare a serviciilor de furnizare a energiei electrice prin publicarea acesteia respectând principiile prevăzute la art. 7. La procedurile de achiziții au acces toți furnizorii care întrunesc condițiile de eligibilitate.
Data:
3 dec 2021, 09:07
Subiectul întrebării:
Perioada de contractare
Întrebare:
Scopul licitatie obtinerea unui pret mai bun decit cel existent pentru intreaga perioada contractuala. Care vor fi actiunile Dvs in caz daca pe parcursul anului pretul va creste din diferite motive: a crescut pret de referinta la intreprinderile reglementate sau alte componenente din tarif (tarif la transport, furnizor central, alte) - veti coordona cresterea tarifului sau va veti baza pe prevederile contractuale, avind ca rezerva si aplicarea garantiei de buna executie?
Răspuns (6 dec 2021, 10:02):
Contractul de prestare a serviciilor va fi încheiat conform tarifului care va fi stabilit câștigător. Prețul contractului urmează să fie fix pe toată durata de execuție a contractului. Art. 74 al Legii 131/2015 prevede că „se interzice, la momentul încheierii contractului de achiziții publice, modificarea unor elemente ale ofertei câștigătoare”. Altfel operatorul economic stabilit câștigător va fi obligat să presteze serviciile conform ofertei prezentate la procedură.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK