1
Perioada de actualizare
de la 30.11.2021 13:34
până la 08.12.2021 08:44
2
Propunerea ofertelor
de la 08.12.2021 08:44
până la 11.12.2021 08:44
3
Licitaţie
de la 13.12.2021 10:00
până la 13.12.2021 11:05
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 323 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 nov 2021, 13:34 - 8 dec 2021, 8:44
Perioada de depunere a ofertelor: 8 dec 2021, 8:44 - 11 dec 2021, 8:44

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Produse alimentare pe I jumătate de an 2022 pentru instituțiile din subordinea primăriei Jora de Mijloc, raionul Orthei

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3534, MOLDOVA, Orhei, s.Jora de Mijloc, Jora de Mijloc
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cebotari Galina
Telefonul de contact
023555238
Datele achizitiei
Data publicării
30 nov 2021, 13:34
Data ultimilor modificări
6 dec 2021, 8:44
Achizitii.md ID
21047790
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
formular f3.1.docx
Documentele la ofertă
-Formularul ofertei
2.12.21 10:02
anunț2022 i (1).signed.pdf anunț2022 i (1).signed.pdf
tenderNotice
Anunț invitație
3.12.21 14:41
doc stan 2022.pdf doc stan 2022.pdf
Documentele la ofertă
documentația standart
3.12.21 14:41
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
3.12.21 14:41
Data:
1 dec 2021, 10:57
Subiectul întrebării:
F 3.1
Întrebare:
Conform documentatia standard nr. 115 formularul F 3.1 nu trebuie, din ce motiv dv. ceret?
Răspuns (2 dec 2021, 10:03):
Formularul F 3.1 a fost anexat.
Data:
3 dec 2021, 12:00
Subiectul întrebării:
Formularul F 3.1 a fost anexat.
Întrebare:
Unde? 1) Anunț de intenție (anexa nr.1); 2) Anunț de participare, inclusiv pentru procedurile de preselecție/procedurile negociate (anexa nr. 2); 3) Invitație de participare la etapele de preselecție/la procedurile negociate (anexa nr. 3); 4) Proces-verbal cu privire la rezultatele preselecției candidaților (anexa nr. 4); 5) Anunț de atribuire (anexa nr. 5); 6) Anunț privind modificarea contractului de achiziții publice/acordului-cadru (anexa nr. 6); 7) Cerere de participare (anexa nr. 7); 8) Declaraţie privind valabilitatea ofertei (anexa nr. 8); 9) Scrisoare de garanţie bancară (anexa nr. 9); 10) Garanţia de bună execuţie (anexa nr. 10.); 11) Informaţii privind asocierea (anexa nr. 11); 12) Declarație privind lista principalelor livrări/prestări efectuate în ultimii 3 ani de activitate (anexa nr. 12); 13) Declaraţie privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului (anexa nr. 13); 14) Declaraţie privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului (anexa nr. 14); 15) Lista subcontractanților şi partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de aceştia (anexa nr. 15); 16) Angajament terţ susţinător financiar (anexa nr. 16); 17) Declaraţie terţ susţinător financiar (anexa nr. 17); 18) Angajament privind susţinerea tehnică și profesională a ofertantului/grupului de operatori economici (anexa nr. 18); 19) Declaraţie terţ susţinător tehnic (anexa nr. 19); 20) Declaraţie terţ susţinător profesional (anexa nr. 20); 21) Caiet de sarcini (anexa nr. 21); 22) Specificaţii tehnice (anexa nr. 22); 23) Specificaţii de preț (anexa nr. 23); 24) Contract – model (anexa nr. 24); 25) Acord adițional (anexa nr. 25); 26) Acord-cadru (anexa nr. 26).
Răspuns (6 dec 2021, 08:39):
Formularul F3.1a fost anulat și exșclus din Anunțul de participare și din Documentația standart.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.