Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 869 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 nov 2021, 16:23 - 10 dec 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 dec 2021, 17:00 - 20 dec 2021, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de furnizare Energie electrica pentru anul 2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. I. Pruncul
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mihai Timofei
Telefonul de contact
022-61-53-51
Datele achizitiei
Data publicării
29 nov 2021, 16:23
Data ultimilor modificări
20 dec 2021, 17:00
Achizitii.md ID
21047700
CPV
09300000-2 - Electricitate, încălzire, energie solară şi nucleară
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
30 nov 2021, 08:53
Subiectul întrebării:
Neclaritati legislative
Întrebare:
Intrarea in vigoare a regulilor pietei este aminata pina la 1.01.22, faptul dat pune in dificultate participarea intreprinderilor din piata libera. Care este sensul licitatiei daca in ea pot participa numai intreprinderile reglementate care detin tarif reglementat si aceste intrerpinderi nu pot oferi un tarif mai jos decit cel reglementat
Răspuns (30 nov 2021, 09:00):
Bună ziua, Penitenciarul nr.16 - Pruncul fiind instituție bugetară este obligată să se conformeze cerințelor înaintate de Agenția achiziții publice în domeniul procurării de bunuri, servicii și lucrări. Astfel, achiziționarea energiei electrice este reglementată de documentația standard conform Linkului: (https://tender.gov.md/ro/content/documentaţia-standard-pentru-realizarea-achizițiilor-publice-de-bunuri-și-servicii).
Data:
30 nov 2021, 09:04
Subiectul întrebării:
Perioada contractuala
Întrebare:
Scopul licitatie obtinerea unui pret mai bun decit cel existent pentru intreaga perioada contractuala. Care vor fi actiunile Dvs in caz daca pe parcursul anului pretul va creste din diferite motive: a crescut pret de referinta la intreprinderile reglementate sau alte componenente din tarif (tarif la transport, furnizor central, alte) - veti coordona cresterea tarifului sau va veti baza pe prevederile contractuale, avind ca rezerva si aplicarea garantiei de buna executie?
Răspuns (30 nov 2021, 09:15):
Modalitățile de modificare a prețului contractului sunt descrise la pct. 4 din caietul de sarcini. Garanția de bună execuție se constituie la momentul încheierii contractului și va constitui 5% din suma contractului atribuit
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".