+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2021 16:26
până la 26.11.2021 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 26.11.2021 16:30
până la 02.12.2021 16:30
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 95 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2021, 16:26 - 26 nov 2021, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 26 nov 2021, 16:30 - 2 dec 2021, 16:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform anuntului de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 149
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iabanji Veronica
Telefonul de contact
022725766
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2021, 16:26
Data ultimilor modificări
25 nov 2021, 16:26
Achizitii.md ID
21047575
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
1. Articole de birou
Buget: 38000.0 MDL
Activ
Hârtie A4
Buget: 57000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".