1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2021 14:02
până la 06.12.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.12.2021 10:00
până la 16.12.2021 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 14 112 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2021, 14:02 - 6 dec 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2021, 10:00 - 16 dec 2021, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cu Ph neutru, să degresezeze total tacîmurile, să elimine mirosurile neplăcute, Ambalaj 400- 500ml.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2021, 13:48
Data ultimilor modificări
25 nov 2021, 14:02
Valoarea estimată (fără TVA)
14 112 MDL
Achizitii.md ID
21047571
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
1 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Soluție p-u veselă CPV: 39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Cantitatea: 860.0
Unități de măsură: Litru; decimetru cub
Documentele procedurii de achiziție
2. ds_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
25.11.21 14:02
4.declaratie (24.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
25.11.21 14:02
3. duae (26.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
25.11.21 14:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Policontract SRL

Preţul ofertei: 9 460 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Rodital Lux SRL

Preţul ofertei: 10 750 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL DENIADI

Preţul ofertei: 11 868 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări