1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2021 10:31
până la 05.12.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.12.2021 10:00
până la 13.12.2021 12:30
3
Licitaţie
14.12.2021 11:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 106 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2021, 10:31 - 5 dec 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 dec 2021, 10:00 - 13 dec 2021, 12:30
Începutul licitației: 14 dec 2021, 11:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

piine pentru ianuarie -iunie
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5140, MOLDOVA, Donduşeni, s.Tîrnova (r-l Donduşeni), s.Stamati 48
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ana Plamadeala
Telefonul de contact
068960553
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2021, 10:25
Data ultimilor modificări
26 nov 2021, 12:45
Valoarea estimată (fără TVA)
106 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 060 MDL
Achizitii.md ID
21047539
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5140, MOLDOVA, Donduşeni, s.Tîrnova (r-l Donduşeni), s.Stamati 48
Durata contractului
20 dec 2021 08:00 - 30 iun 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
piine alba CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 7700.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
piine sura CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 4630.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
franzela alba CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 1540.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae 2022.docx
Documentele la ofertă
-
25.11.21 10:31
ds licitatie i-2022.docx
Documentele la ofertă
-
25.11.21 10:31
ds licitatie i-2022.semnat.pdf ds licitatie i-2022.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
25.11.21 10:31
anunt licitatie i -2022 (1).semnat (1).pdf anunt licitatie i -2022 (1).semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-
26.11.21 12:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Scutari Anatolie"

Preţul ofertei: 105 808,60 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări