1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2021 11:22
până la 16.01.2022 15:14
2
Propunerea ofertelor
de la 16.01.2022 15:14
până la 13.02.2022 18:14
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 225 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2021, 11:22 - 16 ian 2022, 15:14
Perioada de depunere a ofertelor: 16 ian 2022, 15:14 - 13 febr 2022, 18:14
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot 3 Imprimante (Multifunctional profesional)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Esenia Turchin
Telefonul de contact
+37378809708
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2021, 10:21
Data ultimilor modificări
14 ian 2022, 15:14
Valoarea estimată (fără TVA)
225 000 MDL
Achizitii.md ID
21047538
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Durata contractului
15 febr 2022 14:19 - 30 dec 2022 14:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimante (Multifunctional profesional) CPV: 30232110-8 - Imprimante laser
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Imprimante cu jet de cerneală (Multifunctional Color cu cerneala profesional) CPV: 30232150-0 - Imprimante cu jet de cerneală
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_en.doc
Documentele la ofertă
-
25.11.21 11:22
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-
25.11.21 11:22
10.1 formulare engl modificat după contestație.docx
Documentele la ofertă
-
14.01.22 15:14
10.1 formulare ro modificat după contestație.docx
Documentele la ofertă
-
14.01.22 15:14
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
14.01.22 15:14
participation notice.signed.pdf participation notice.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
14.01.22 15:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 199 997 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

,,Fors-Computer” SRL

Preţul ofertei: 360 737,23 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot 3 Imprimante (Multifunctional profesional)
Data:
7 dec 2021, 15:30
Subiectul întrebării:
o LOT 3 Imprimante. POZ 3.1 Imprimante (Multifunctional profesional)
Întrebare:
Având în vedere că comunicarea electronică este acum posibilă cu metode mai avansate, de exemplu, e-mail sau Internet FAX, aveți nevoie de un FAX analogic integrat în MFP, care este o metodă lentă și învechită de transfer de informații și necesită și o conexiune la linie telefonică ?
Răspuns (9 dec 2021, 13:55):
Tehnologia Fax prin linia telefonică este într-adevăr învechită, dar este o tehnologie pe care o utilizăm. Cu ceva timp în urmă, chiar am procurat câteva aparate de fax special pentru aceasta. Așa cum în anii precedenți noi deja am procurat mai multe imprimante multifuncționale cu modulul de Fax inclus, este acceptabil de a exclude acest modul din cerințe pentru poziția 3.1, așa cum noi vom putea schimba cu locul imprimantele deja existente cu cele din procedura de achiziție curentă în dependență de necesitatea prezenței acestei tehnologii pentru diferite grupe de utilizatori. In Caietul de sarcini, la poziția 3.1, cerința Fax, va fi adăugată sintagma ,, opțional ,, .
Lot 3 Imprimante (Multifunctional profesional)
Data:
7 dec 2021, 15:30
Subiectul întrebării:
LOT 3 Imprimante. POZ 3.1 Imprimante (Multifunctional profesional)
Întrebare:
Cerințele indică: Interfee Si Software: Interfee prezente: USB 2.0 Hi-Speed ​​​​pentru PC (direct connect, în spate), USB 2.0 Hi-Speed ​​​​pentru accesorii (tastatură sau card-reader, în spate), USB 2.0 Hi-Speed ​​​​pentru memorie externă (USB flash drive sau Portable HDD, în față), 10BASE-T / 100BASE-TX / 1000Base-T, Wireless 802.11b / g / n, Wireless Direct Connection. Totodată, în Caracteristici avansate de imprimare este indicat pe Touch & Print (NFC). Având în vedere că NFC este destinat doar să faciliteze împerecherea unor smartphone-uri cu un MFP cu conexiune directă și nu modifică proprietățile conexiunilor wireless, este necesar NFC în dispozitiv?
Răspuns (9 dec 2021, 13:58):
Răspuns la această întrebare a fost deja dat anterior. NFC este necesar în dispozitiv.
Lot 3 Imprimante (Multifunctional profesional)
Data:
7 dec 2021, 15:31
Subiectul întrebării:
LOT 3 Imprimante. POZ 3.1 Imprimante (Multifunctional profesional)
Întrebare:
Majoritatea producătorilor de MFP echipează dispozitivele din această clasă cu o tavă de ieșire pentru hârtie cu o capacitate de 100 până la 150 de pagini, tava cu capacitate mai mare este de obicei la MFP-uri de dimensiune A3. Este acceptabil să ofere un dispozitiv cu o capacitate de hârtie de ieșire mai mică de 250 de coli?
Răspuns (9 dec 2021, 14:06):
În mod normal, capacitatea de 250 foi de imprimare a documentelor, fără necesitatea de a le prelua din imprimantă este bine-venită, având în vedere numărul și volumul de imprimare în diferite subdiviziuni. Însă pentru cantitatea inclusă în această poziție este posibil de a micșora acest parametru de la 250 de foi la 150 foi A4, așa cum noi vom putea schimba cu locul imprimantele deja existente cu cele din procedura de achiziție curentă în dependență de necesitatea volumului de imprimare continu pentru diferite grupe de utilizatori. Sintagma ,, Ieșire: 250 foi ,, va fi înlocuită cu sintagma ,, Ieșire 150-250 foi ,, .
Lot 3 Imprimante (Multifunctional profesional)
Data:
7 dec 2021, 15:32
Subiectul întrebării:
LOT 3 Imprimante. POZ 3.1 Imprimante (Multifunctional profesional)
Întrebare:
Caietul de sarcini specifică următoarele cerințe: Accesorii incluse în set: Media Tray / Case Feeder, 500 foi (A4), Cartridge standard în set min. 20.000 (douăzeci mii) pagini - 1 buc, Cartridge adițional de rezervă min. 20.000 (douăzeci mii) pagini - 2 buc. Alimentarea cu hârtie: Intrare: Standard - casetă de 500 foi, de asemenea, este indicată; Tava multifunctionala - 100 foi; ADF- 50 foi. Ar trebui să înțeleg că MFP ar trebui să aibă o singură casetă de hârtie integrată cu o capacitate de cel puțin 500 de coli A4 (80 g/m²) și să accepte conectarea unor casete suplimentare care pot fi conectate ulterior?
Răspuns (9 dec 2021, 14:09):
Imprimanta din poziția 3.1 trebuie să aibă 2 (două) casete. O casetă integrată pentru hârtie cu o capacitate de cel puțin 500 de foi A4 și să fie livrată cu o casetă adițională care va fi conectată pentru a mări volumul de foi A4 încărcate în imprimantă de cel puțin 1000 de foi sumar. Deci, (1 casetă integrată și 1 casetă care fi montată/conectată direct la imprimantă), plus 3 (trei) cartușe (1 de lucru și 2 de rezervă).
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări