1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2021 11:22
până la 16.01.2022 15:14
2
Propunerea ofertelor
de la 16.01.2022 15:14
până la 13.02.2022 18:14
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 852 200 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2021, 11:22 - 16 ian 2022, 15:14
Perioada de depunere a ofertelor: 16 ian 2022, 15:14 - 13 febr 2022, 18:14

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament IT

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Esenia Turchin
Telefonul de contact
+37378809708
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2021, 11:22
Data ultimilor modificări
14 ian 2022, 15:14
Achizitii.md ID
21047538
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_en.doc
Documentele la ofertă
-
25.11.21 11:22
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-
25.11.21 11:22
10.1 formulare engl modificat după contestație.docx
Documentele la ofertă
-
14.01.22 15:14
10.1 formulare ro modificat după contestație.docx
Documentele la ofertă
-
14.01.22 15:14
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
14.01.22 15:14
participation notice.signed.pdf participation notice.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
14.01.22 15:14
Data:
26 nov 2021, 16:28
Subiectul întrebării:
Lotul 2
Întrebare:
În caietul de sarcini pentru echipamentul lotului 2, există câteva caracteristici care necesită clarificare. Vă rugăm să clarificați în ce scop aveți nevoie de frecvența 75 Hz pentru monitorul dvs.? Frecvență standard este de 60 Hz, ceea ce satisface absolut toate nevoile utilizatorilor. Monitoarele cu o frecvență mai mare - spre exemplu 144Hz, de obicei este utilizată de către game-ri. Remarcăm că ochiul uman va putea distinge diferența de 15Hz doar dacă există o tehnică specială, în timpul funcționării nu se observă deloc. Dar, pe de altă parte, monitoarele cu frecvență 75 Hz sunt disponibile doar la un producător - Lenovo, iar caracteristicile monitorului sunt scrise pentru modelul ThinkVision E27q. În plus, cerințele pentru stația de lucru sunt, de asemenea, remarcabil de similare cu cele ale Lenovo ThinkStation P348. Reamintim că această situație reprezintă o încălcare a prevederilor legii achizițiilor publice. Rugăm să faceți modificări în caietul de sarcini.
Răspuns (1 dec 2021, 11:30):
Frecvența de 75Hz la monitoarele ce fac parte din setul stației de lucru în lotul Nr.2 este indicată ca frecvență minimă solicitată, deci sunt absolut binevenite ofertele ce includ monitoare cu o frecvență atât de 75Hz (frecvența minimă din segmentul de piață accesibil) cât și cu frecvențe mai mari fie de 144Hz sau altele (segmentul de piață mai scump). Frecvența mai mare, chiar și cu 15Hz, oferă o calitate mai bună pentru video și reduce efectul de obosire a ochilor, cu atât mai mult că lotul se numește ”Stații de lucru” și are o cartelă grafică discretă. În ceea ce ține de ”nevoile utilizatorilor”, frecvența de 75Hz nu le satisface, dar asemenea model se încadrează în bugetul alocat și sunt disponibile la mai mulți producători, dar cum a fost menționat mai sus în caietul de sarcini al procedurii de achiziție sunt stipulați parametrii minimi și daca oferta va fi competitivă cu parametrii mai buni nu va fi nici un motiv pentru a nu fi acceptată. Toate caietele de sarcini sunt realizate cu consultarea fondului tehnicii de calcul existente în cadrul organizației și solicitările utilizatorilor plus racordarea acestora la bugetul alocat, producători de tehnică de calcul sunt mai mulți și pe piața respectivă sunt mai multe companii care pot să livreze aceleași produse sau produse similare cu caracteristici mai bune, conform specificațiilor indicate pot fi propuși cel puțin 3 producători larg răspândiți pe teritoriul Republicii Moldova cum ar fi (HP, Dell, Lenovo).
Data:
26 nov 2021, 16:52
Subiectul întrebării:
Lot 3 & Lot 4
Întrebare:
Toate caracteristicile indicate ar trebuie să fie suportate de dispozitive sau instalate/integrate în fiecare dispozitiv? spre exemplu Touch&Print (NFC).
Răspuns (29 nov 2021, 11:27):
Toate caracteristicile sunt indicate fie cu suport actual (deja prezente în echipament), fie cu suport pentru instalare pe viitor. De exemplu la poziția nr. 3.2 pentru ”Caracteristici avansate de imprimare” este indicat: ”suport pentru implementarea pe viitor”, ceea ce înseamnă că asemenea tehnologii pot să nu fie prezente/instalate în echipament, dar v-a exista posibilitatea de a le instala/integra pe parcursul exploatării. În ceea ce privește tehnologia ”Touch&Print (NFC)”, aceasta este prezentă în enumerarea caracteristicilor la poziția nr. 3.1 pentru ”Caracteristici avansate de imprimare”, deci ea trebuie să fie instalată/integrată în echipamentul solicitat în cadrul procedurii de achiziție, pentru a permite imprimarea documentelor direct de pe dispozitivele mobile (ceea ce deja se practică cu imprimantele care se exploatează în cadrul instituției). Dacă în specificație se descrie nu o tehnologie realizată specific prin elemente adiționale, dar o tehnologie pe bază de ”Software”, atunci indicarea suportului specifică posibilitatea funcționării în baza acestei tehnologii, ca de exemplu pentru: ”Protocoale de scanare suportate” sau ”Protocoale de rețea suportate”.
Data:
29 nov 2021, 11:56
Subiectul întrebării:
Răspuns (29 nov 2021, 11:27)
Întrebare:
Pe baza răspunsului dumneavoastră, vă rugăm să clarificați situația cu funcția „Imprimare cod de bare”. De exemplu, cu Canon MFP 1643iF, această funcție este disponibilă numai cu un modul opțional, care este achiziționat separat. Ar trebui să fie inclus acest modul în propunere?
Răspuns (1 dec 2021, 08:38):
Caietul de sarcini va fi modificat. Sintagma "Barcode Print" va fi înlocuită cu "Barcode Print" (opțional).
Data:
29 nov 2021, 12:01
Subiectul întrebării:
Brand name recunoscut International.
Întrebare:
Buna ziua, Supermicro, ca brand international, va fi acceptat in acest concurs de oferte ? Merci.
Răspuns (30 nov 2021, 16:53):
Orice nume de ”Brand” internațional care este standardizat la nivel mondial și național și care asamblează calculatoare ca un set poate fi reprezentat în oferta pentru această procedură de achiziție. Din câte cunoaștem brand-ul ”Supermicro” este un brand internațional și este standardizat inclusiv în RM.
Data:
29 nov 2021, 12:31
Subiectul întrebării:
Lot 6.2: UTP Cable - UTP Solid, cat 5E 4x2, 24AWG 8 cooper, 0,50 mm, PVC BLACK
Întrebare:
Buna ziua. Cablu din lot 6.2 trebuie sa fie pentru pozarea/utilizarea interioara sau pozarea/utilizarea exterioara?
Răspuns (29 nov 2021, 15:52):
Cablu din lot 6.2 trebuie sa fie pentru utilizarea interioara, de culoare negru, deoarece spațiul de pozare al acestuia este vopsit in culori închise.
Data:
29 nov 2021, 14:25
Subiectul întrebării:
imprimante multifuncționale
Întrebare:
Vă rugăm să clarificați care este volumul de imprimare lunar recomandat pentru ambele tipuri de imprimante multifuncționale. Merci
Răspuns (30 nov 2021, 16:29):
Volumul de imprimare lunar recomandat nu este indicat în specificațiile tehnice din caietul de sarcini a procedurii de achiziție așa cum este indicat parametrul ”Duty cycle” pentru volumul maximal de imprimare lunar și anume pentru poziția Nr.3.1: ”Duty cycle: 150,000 pagini per lună”, iar pentru poziția Nr.3.2: ”Duty cycle: 100,000 pagini per lună”.
Data:
29 nov 2021, 15:41
Subiectul întrebării:
Multifunctional Color cu cerneala profesional
Întrebare:
Buna ! Tip medii de printare: Hârtie simplă, hârtie reciclată, hârtie grea, hârtie subţire, hîrtie colorată, etichete, plicuri. Ce tip de plicuri ar trebui să accepte Imprimante cu jet de cerneală?
Răspuns (30 nov 2021, 16:30):
Imprimanta cu jet de cerneală trebuie să accepte minim cele mai răspândite standarde pentru imprimarea pe plicuri și anume: ”Monarch”, ”nr.10”, ”DL” și ”C5”.
Data:
29 nov 2021, 16:25
Subiectul întrebării:
Multifunctional Color cu cerneala profesional
Întrebare:
Accesorii și consumabile incluse în set: Media Tray / Cassette Feeder, 500 foi (A4). Solicitati prezenta "Intrare: Standard - 2xcasete de 500 foi; Tava multifunctionala - 50 foi; ADF - 100 foi". Ce vrei să spui prin „Tavă media / Alimentator casetă, 500 foi (A4)”?
Răspuns (30 nov 2021, 16:34):
La parametrul ”Intrare: Standard” este descris ceea ce trebuie să conțină setul de bază a imprimantei, ca de exemplu: ”Intrare: Standard - 2xcasete de 500 foi”. Adică, în setul standard a imprimantei trebuie să fie prezente două casete pentru hârtie. În fiecare din ele să încapă respectiv cel puțin un pachet standard de hârtie pentru imprimante, iar la parametrul ”Accesorii și consumabile incluse în set” sunt specificate accesoriile adiționale necesare pentru imprimanta în afară de cele de bază, deoarece la diferiți producători ele pot fi difere. În plus, accesoriile pot fi instalate la dorință (ca de exemplu, daca caseta de hârtie va încurca într-un fel utilizatorii, atunci ea poate fi dezasamblată).
Data:
30 nov 2021, 17:11
Subiectul întrebării:
Intrebare Nr.1. Specificatii de pret
Întrebare:
Intrebare Nr.1 Anunt de particiapre, compartimentul “Documente obligatorii la depunerea ofertei” ; punct 4 Specificații de preț - Propunerea financiară va fi însoțită obligatoriu de documentele confirmative cu privire la prețurile prezentate (bon fiscal) pentru ultimile 15 zile până la data publicării anunțului de participare în SIA „RSAP” MTender. Explicati va rog, ce fel de documente confirmative trebuie sa prezentam pentru bunurile din licitatia data? Daca nu ma gresesc, acest punct se solicita la produse petroliere.
Răspuns (1 dec 2021, 08:32):
Cerința "Propunerea financiară va fi însoțită obligatoriu de documentele confirmative cu privire la prețurile prezentate (bon fiscal) pentru ultimile 15 zile până la data publicării anunțului de participare în SIA „RSAP” MTender." va fi exclusă din Anunțul de participare
Lot 2 Stații de lucru
Data:
1 dec 2021, 09:27
Subiectul întrebării:
3x Display Ports
Întrebare:
Buna ziua. Aceste porturi (3x Display Ports) ar trebui să fie prezente pe o placă video discretă sau se presupune că numărul total de porturi integrate pe placa de bază + placa video discretă? Mulțumesc anticipat.
Răspuns (1 dec 2021, 12:21):
Toate porturile indicate (3x Display Ports), sunt necesare de a fi prezente la placa video discretă, pentru prelucrarea grafică nu vor fi utilizate porturile de pe placa de baza.
Data:
1 dec 2021, 18:31
Subiectul întrebării:
Stații de lucru
Întrebare:
GPU: Discretă; Bandwidth min. 410GB/s; Memorie min. 8GB GDDR6; Memory Bus min.256 bit Placa grafică trebuie instalată din fabrică? sau se poate folosi o placa video de la un al treilea producator (ASUS/PNY/MSI etc)?
Răspuns (7 dec 2021, 10:50):
Placa video trebuie să fie integrată de producător, ceea ce garantează compatibilitatea deplină cu restul componentelor sistemului și o garanție generală a sistemului.
Data:
1 dec 2021, 18:39
Subiectul întrebării:
Stații de lucru
Întrebare:
Porturi: min. 4x USB 2.0 tip A; 4x USB 3.2 tip A; 1x USB 3.2 tip C Gen2; 3x porturi de afișare; 1x Gigabit Ethernet RJ-45. Ce generație de porturi (debitul de transfer) 4x USB 3.2 de tip A ar trebui să existe?
Răspuns (7 dec 2021, 10:51):
Minim. Gen1 cu suport până la 5 Gbps
Data:
1 dec 2021, 18:55
Subiectul întrebării:
Statiile grafice.
Întrebare:
Conditia de livrare pentru lotul 2, Statii grafice, unde se solicita ca monitorul sa fie acelasi brand ca si statia de lucru, de ce ar fi obligatorie ? Credem ca s-ar putea de obtinut pret per lot mai bun daca s-ar combina 2 branduri recunoscute international, dar si ar permite o concurenta mai larga. Solicitam modificarea acestei cerinte.
Răspuns (7 dec 2021, 15:15):
Cerința va fi modificată. Sintagama ,, Același brand ca stația de lucru ,, va fi exclusă.
Data:
1 dec 2021, 18:58
Subiectul întrebării:
All-inOne și Statiile grafice
Întrebare:
Pentru a exclude întrebări la evaluarea propunerilor agenților economici, vă rugăm să clarificați dacă este posibil să oferiți așa-numitul echipament „Home Edition”?
Răspuns (7 dec 2021, 10:56):
Echipamentele din linia „Home Edition” nu sunt acceptate deoarece nu sunt concepute pentru muncă intensivă la sarcină ridicată.
Data:
1 dec 2021, 19:14
Subiectul întrebării:
All-inOne și Statiile grafice: Garanție
Întrebare:
Pentru a evita întrebările legate de garanție, vă rugăm să indicați tipul de garanție (on-site / NBD / 7x24, etc.); Cum trebuie confirmată garanția dacă cea standard diferă de cea cerută? Cum poate/ar trebui ofertantul să-și demonstreze capacitățile de servicii?
Răspuns (7 dec 2021, 10:58):
Garanția trebuie să fie NBD On-site 8x5. Confirmarea garanției va fi o indicație a tipului de garanție în MAF sau o scrisoare separată de la producător/distribuitor.
Data:
1 dec 2021, 19:16
Subiectul întrebării:
Lotul 3: Garanție
Întrebare:
Pentru computere voi solicitați o garanție oficială. Înțelegem corect că loturile 3 și 4 trebuie să aibă și garanție oficială a producătorului?
Răspuns (7 dec 2021, 14:27):
Loturile 3 și 4 trebuie să aibă o garanție oficială a producătorului.
Data:
7 dec 2021, 11:25
Subiectul întrebării:
Răspuns (7 dec 2021, 10:58)
Întrebare:
Ne pare rău, dar nu ați răspuns la întrebarea cum ar trebui un participant să-și demonstreze capacitățile de service și întreținerea echipamentului: trebuie să fie propriul centru de service sau contract cu un centru oficial de service, unde va fi indicat numarul licitației, va fi suficient?
Răspuns (7 dec 2021, 15:21):
În Anunțul de Participare , punctul 16, subpunctul 16, a fost adăugată sintagma ,,Deținerea unui centru service sau accord/contract de colaborare cu un centru service,,.
Lot 3 Imprimante (Multifunctional profesional)
Data:
7 dec 2021, 15:30
Subiectul întrebării:
o LOT 3 Imprimante. POZ 3.1 Imprimante (Multifunctional profesional)
Întrebare:
Având în vedere că comunicarea electronică este acum posibilă cu metode mai avansate, de exemplu, e-mail sau Internet FAX, aveți nevoie de un FAX analogic integrat în MFP, care este o metodă lentă și învechită de transfer de informații și necesită și o conexiune la linie telefonică ?
Răspuns (9 dec 2021, 13:55):
Tehnologia Fax prin linia telefonică este într-adevăr învechită, dar este o tehnologie pe care o utilizăm. Cu ceva timp în urmă, chiar am procurat câteva aparate de fax special pentru aceasta. Așa cum în anii precedenți noi deja am procurat mai multe imprimante multifuncționale cu modulul de Fax inclus, este acceptabil de a exclude acest modul din cerințe pentru poziția 3.1, așa cum noi vom putea schimba cu locul imprimantele deja existente cu cele din procedura de achiziție curentă în dependență de necesitatea prezenței acestei tehnologii pentru diferite grupe de utilizatori. In Caietul de sarcini, la poziția 3.1, cerința Fax, va fi adăugată sintagma ,, opțional ,, .
Lot 3 Imprimante (Multifunctional profesional)
Data:
7 dec 2021, 15:30
Subiectul întrebării:
LOT 3 Imprimante. POZ 3.1 Imprimante (Multifunctional profesional)
Întrebare:
Cerințele indică: Interfee Si Software: Interfee prezente: USB 2.0 Hi-Speed ​​​​pentru PC (direct connect, în spate), USB 2.0 Hi-Speed ​​​​pentru accesorii (tastatură sau card-reader, în spate), USB 2.0 Hi-Speed ​​​​pentru memorie externă (USB flash drive sau Portable HDD, în față), 10BASE-T / 100BASE-TX / 1000Base-T, Wireless 802.11b / g / n, Wireless Direct Connection. Totodată, în Caracteristici avansate de imprimare este indicat pe Touch & Print (NFC). Având în vedere că NFC este destinat doar să faciliteze împerecherea unor smartphone-uri cu un MFP cu conexiune directă și nu modifică proprietățile conexiunilor wireless, este necesar NFC în dispozitiv?
Răspuns (9 dec 2021, 13:58):
Răspuns la această întrebare a fost deja dat anterior. NFC este necesar în dispozitiv.
Lot 3 Imprimante (Multifunctional profesional)
Data:
7 dec 2021, 15:31
Subiectul întrebării:
LOT 3 Imprimante. POZ 3.1 Imprimante (Multifunctional profesional)
Întrebare:
Majoritatea producătorilor de MFP echipează dispozitivele din această clasă cu o tavă de ieșire pentru hârtie cu o capacitate de 100 până la 150 de pagini, tava cu capacitate mai mare este de obicei la MFP-uri de dimensiune A3. Este acceptabil să ofere un dispozitiv cu o capacitate de hârtie de ieșire mai mică de 250 de coli?
Răspuns (9 dec 2021, 14:06):
În mod normal, capacitatea de 250 foi de imprimare a documentelor, fără necesitatea de a le prelua din imprimantă este bine-venită, având în vedere numărul și volumul de imprimare în diferite subdiviziuni. Însă pentru cantitatea inclusă în această poziție este posibil de a micșora acest parametru de la 250 de foi la 150 foi A4, așa cum noi vom putea schimba cu locul imprimantele deja existente cu cele din procedura de achiziție curentă în dependență de necesitatea volumului de imprimare continu pentru diferite grupe de utilizatori. Sintagma ,, Ieșire: 250 foi ,, va fi înlocuită cu sintagma ,, Ieșire 150-250 foi ,, .
Lot 3 Imprimante (Multifunctional profesional)
Data:
7 dec 2021, 15:32
Subiectul întrebării:
LOT 3 Imprimante. POZ 3.1 Imprimante (Multifunctional profesional)
Întrebare:
Caietul de sarcini specifică următoarele cerințe: Accesorii incluse în set: Media Tray / Case Feeder, 500 foi (A4), Cartridge standard în set min. 20.000 (douăzeci mii) pagini - 1 buc, Cartridge adițional de rezervă min. 20.000 (douăzeci mii) pagini - 2 buc. Alimentarea cu hârtie: Intrare: Standard - casetă de 500 foi, de asemenea, este indicată; Tava multifunctionala - 100 foi; ADF- 50 foi. Ar trebui să înțeleg că MFP ar trebui să aibă o singură casetă de hârtie integrată cu o capacitate de cel puțin 500 de coli A4 (80 g/m²) și să accepte conectarea unor casete suplimentare care pot fi conectate ulterior?
Răspuns (9 dec 2021, 14:09):
Imprimanta din poziția 3.1 trebuie să aibă 2 (două) casete. O casetă integrată pentru hârtie cu o capacitate de cel puțin 500 de foi A4 și să fie livrată cu o casetă adițională care va fi conectată pentru a mări volumul de foi A4 încărcate în imprimantă de cel puțin 1000 de foi sumar. Deci, (1 casetă integrată și 1 casetă care fi montată/conectată direct la imprimantă), plus 3 (trei) cartușe (1 de lucru și 2 de rezervă).
Data:
9 dec 2021, 14:38
Subiectul întrebării:
Răspuns (9 dec 2021, 14:09)
Întrebare:
pe baza răspunsului dvs., ar trebui să existe cel puțin 2 tăvi, fiecare dintre ele care poate conține cel puțin 500 de coli. Înțelegem corect asta?
Răspuns (9 dec 2021, 16:02):
Da, imprimanta din poziția 3.1 trebuie să aibă 2 (două) casete, fiecare a câte 500 foi A4 (un pachet de hârtie standard), dintre care una trebuie să fie incorporată (500 foi A4) și a doua să fie detașabilă (500 foi A4), ea va fi conectată cu scopul de a mări volumul de foi A4 (sau la necesitate foi A5) încărcate în imprimantă pentru 1000 de foi A4 sumar (casetă incorporată cu 500 foi A4/A5 + casetă adițională cu 500 foi A4/A5). Precizare: 1 casetă integrată (500 foi A4) plus 1 casetă (500 foi A4) care va putea fi montată/conectată direct la imprimantă în dependență de necesitățile utilizatorilor.
Data:
9 dec 2021, 14:47
Subiectul întrebării:
LOT 3 Imprimante. POZ 3.1 Imprimante (Multifunctional profesional); Răspuns (9 dec 2021, 14:06)
Întrebare:
Dar ni s-a parut ca motivul principal al schimbarii numarului de coli este ca imprimanta pentru care sunt scrise aceste cerinte are o capacitate tava de iesire de 150 de coli si cand ai scris cerintele ai gresit putin. Corectează-ne dacă acesta nu este cazul)))
Răspuns (10 dec 2021, 08:24):
Urmăriți modificările din documentația de atribuire. Răspunsul de la ora 14:06 este destul de explicit.
Data:
11 ian 2022, 15:34
Subiectul întrebării:
Lot 1 Computer de tip All-in-One
Întrebare:
Video Connector: Minimum 1xDP or HDMI Vă rugăm să clarificați de ce cereți DP sau HDMI?
Răspuns (14 ian 2022, 14:38):
Pe parcurs exista posibilitatea de a fi necesar conectarea unui al doilea monitor la All-in-One pentru extinderea spațiului de lucru. Așa cum la moment nu avem procurate monitoarele se accepta prezenta portului atât DP cat si HDMI.
Data:
11 ian 2022, 15:35
Subiectul întrebării:
Sursa alimentare: 220-240V, 50-60Hz, maximum 250W (80 PLUS certificat)
Întrebare:
Nu are sens practic să limităm puterea sursei de alimentare, deoarece există un consum de energie al dispozitivului și acesta nu poate fi mai mare decât cel oferit de caracteristicile computerului. Mai mult, cu cât sursa de alimentare are mai multă rezervă de putere, cu atât funcționează mai stabilă și fiabilitatea sa este mai mare. În sfârșit, această cerință arată puțin ciudat în raport cu cerința pentru alimentarea Stației de lucru grafice: Sursa alimentare: min. 500W (80 Plus Gold). Nu este foarte clar de ce într-un caz setați puterea maximă, iar în celălalt minim. Vă rugăm să excludeți cu totul cerința pentru o sursă de alimentare, deoarece toți producătorii au o opțiune de alimentare optimă pentru configurațiile computerelor AiO în mod implicit.
Răspuns (14 ian 2022, 14:41):
Dacă se considera ca prin indicare acestor parametri se limitează concurența agenților economici și depunerea ofertelor, acest parametru va fi exclus din ambele loturi.
Data:
11 ian 2022, 15:37
Subiectul întrebării:
Web -Camera: Built -in, Full HD with microphone
Întrebare:
Precizati, daca e nevoie de lumina infrarosie pentru camera, deaorece nu este indicat in documentatie.
Răspuns (14 ian 2022, 14:38):
Lumina infraroșie pentru camera nu este un parametru necesar si nu a fost inclus in caietul de sarcini, însă daca va fi oferit in cadrul ofertelor va fi acceptat.
Data:
11 ian 2022, 15:44
Subiectul întrebării:
warranty: minimum 3 years from the manufacturer
Întrebare:
In ce modalitate trebuie sa fie confirmata garantia de la producator?
Răspuns (14 ian 2022, 14:39):
Confirmarea garanției va fi o indicație a tipului de garanție in MAF sau o scrisoare separata de la producător/distribuitor
Data:
11 ian 2022, 17:29
Subiectul întrebării:
GPU: Discrete; Bandwidth min. 410GB/s; Memorie min. 8GB GDDR6; Memory Bus min.256 bit
Întrebare:
Vă rugăm să clarificați câte și ce tip de interfețe ar trebui să aibă o placă video. Avem dreptate să presupunem că magistrala PCI pe care ar trebui să funcționeze placa video solicitată ar trebui să fie de ultimă generație? Înțelegem corect că interfața plăcii video și monitorul solicitat trebuie să fie identică?
Răspuns (14 ian 2022, 14:41):
Minim 3DP ports 1.4. Da, PCI trebuie sa fie de ultima generație (PCI Express 4.0). Da, cartela video si monitorul trebuie sa aibă Porturi DP identice.
Data:
11 ian 2022, 17:47
Subiectul întrebării:
Printers (Professional Multifunction) A4 / Printers (Professional Multifunction) A3
Întrebare:
Bună seara ! Ai solicitat ca MFP să îndeplinească următoarele specificații: "Duty cycle: 150,000 pages per month" (A4) / "Duty cycle: 100,000 pages per month" (A3). Vă rugăm să clarificați câte imprimări pe lună intenționați să faceți pe acest MFP?
Răspuns (14 ian 2022, 14:43):
Dacă se considera ca prin indicare acestor parametri se limitează concurența agenților economici și depunerea ofertelor, acest parametru va fi exclus.
Data:
12 ian 2022, 16:03
Subiectul întrebării:
Lot 2 / Monitor
Întrebare:
Din punct de vedere fiziologic al siguranței ochilor, luminozitatea optimă pentru monitoare este de +/- 100 nit. În condiții de iluminare artificială intensă, o valoare de 150-200 nit este considerată normală. Cu cât luminozitatea este mai mare, cu atât ochii devin mai obosiți, mai ales în absența tehnologiilor adecvate pentru suprimarea așa-numitei Blue Light (lumină albastră). Prin urmare, vă rugăm fie să reduceți luminozitatea monitorului la standardul pentru aplicații grafice de afaceri și ușoare (250 nit), fie pentru a proteja ochii utilizatorilor, să introduceți o cerință pentru un certificat de conformitate pentru protecția împotriva luminii albastre.
Răspuns (14 ian 2022, 14:44):
Dacă se considera ca prin indicare acestor parametri se limitează concurența agenților economici și depunerea ofertelor, acest parametru va fi ajustat la 250 nit.
Data:
12 ian 2022, 16:05
Subiectul întrebării:
Lot 3 / 2x Cartridge standard included min. 20,000 pages - every;
Întrebare:
Prin stabilirea unor astfel de cerințe, limitați posibilii participanți la opțiunile de a oferi imprimante: spre exemplu, de ce nu se permite oferirea a 10 cartușe cu volum de 2000 de printuri? Vă rugăm să modificați această cerință.
Răspuns (14 ian 2022, 14:42):
În cadrul instituției este implementată procedura de optimizare a aparatelor de tipar, astfel fiind conectate mai multe subdiviziuni la o imprimantă MFU, mărirea numărului de cartușe, pentru a ajunge la același volum de pagini imprimate, nu reprezintă o egalitatea, dar v-a impune reorganizarea neeficientă. În acest context pentru evitarea înlocuirea frecventă a cartușului la fiecare imprimata cât și procurarea acestora la fel și reducerea task-urilor inginerilor, acest volum este optim și esențial procesului neîntrerupt de lucru al instituției. Vă rugăm să analizați posibilitatea de a oferi echipament care ar satisface această cerință.
Data:
14 ian 2022, 13:52
Subiectul întrebării:
Lotul 3
Întrebare:
Buna ziua ! Solicitați un dispozitiv în Lotul 3 care poate fi oferit doar de 2 producători. Astfel, limitați oportunitatea de a participa pentru alți participanți pe piață, deoarece există mai mulți producători care pot oferi MFP-uri de tip 1 (10 bucăți), dar nu pot participa din cauza prezenței unui dispozitiv de tip 2 în lot. Aceasta încalcă prevederile Legii 131 din 2015. Vă rugăm să împărțiți lotul în 2 pentru a respecta cerințele Legii.
Răspuns (14 ian 2022, 15:11):
Prin DECIZIA ANSC nr. 03D-891-21 din data 29.12.2021 solicitarea de a diviza Lotul nr. 3 a fost respinsă.
Data:
14 ian 2022, 14:13
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
Spuneți vă rog dacă varianta nouă a caietului de sarcini include toate schimbările, care au fost publicate în etapa de întrebări și răspunsuri, pînă la publicare versiunii noi din 06/01/2022.
Răspuns (14 ian 2022, 15:11):
Anunțul de Participare va fi modificat. Versiunea din 14/01/2022 va include toate modificările din caietul de sarcini..
Data:
14 ian 2022, 15:18
Subiectul întrebării:
Răspuns (14 ian 2022, 14:43)
Întrebare:
Ne pare rău, dar nu am întrebat nimic despre competiție. Era vorba despre numărul de pagini care sunt tipărite pe lună. Vă rugăm să clarificați câte imprimări pe lună intenționați să faceți pe acest MFP?
Răspuns (14 ian 2022, 15:25):
Consultați Anunțul de Participare modificat la data de 14/01/2022.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.