1
Perioada de actualizare
de la 24.11.2021 16:15
până la 29.11.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.11.2021 10:00
până la 06.12.2021 10:00
3
Licitaţie
07.12.2021 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 265 200 MDL
Perioada clarificărilor: 24 nov 2021, 16:15 - 29 nov 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 nov 2021, 10:00 - 6 dec 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achizionarea serviciilor de furnizare a energiei electrice pentru IMSP ”CS Fălești” în anul 2022

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, or.Făleşti, str.Ştefan cel Mare-36
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
LARISA BAZILEVSCHI
Telefonul de contact
0-259-2-50-43, 0-78825043
Datele achizitiei
Data publicării
24 nov 2021, 16:15
Data ultimilor modificări
25 nov 2021, 14:28
Achizitii.md ID
21047498
CPV
65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt / invitație de participare
24.11.21 16:15
anexa nr.21 caiet de sarcini.pdf anexa nr.21 caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
24.11.21 16:15
duae.doc
Documentele la ofertă
duae
24.11.21 16:15
doc standard.docx
Documentele la ofertă
doc standard
24.11.21 16:15
anexa nr.21 caiet de sarcini.docx
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
24.11.21 16:15
anexa nr.22. 23 specificatiile.docx
Specificaţie tehnică
anexa nr.22. 23 specificatiile
24.11.21 16:15
Data:
25 nov 2021, 14:28
Subiectul întrebării:
Tip contoare
Întrebare:
Conform prevederilor Regulamentului de masurare si Regulamentului privind schimbul furnizorului, contoarele trebuie sa mentina caracteristica masurarii orare a cantitatilor de energie. Rog sa indicati daca contoarele instalate la locurile de consum mentin aceste caracteristici, in caz contrar va fie nevoie de schimbat aceste contoare din motiv ca OSD va emite prescriptii
Răspuns (25 nov 2021, 16:32):
Instituția dispune de contoarele electrice, tip: ME172-D1A44 – 13 unități MT172-D1A42 – 1 unitate MT173-D2A42 – 1 unitate MT174-T1A42 – 1 unitate MT174-D2A42 – 2 unități Periodic echipamentul de măsurare este supus verificării.
Data:
25 nov 2021, 14:31
Subiectul întrebării:
Neclaritati legislative
Întrebare:
Intrarea in vigoare a regulilor pietei este aminata pina la 1.01.22, faptul dat pune in dificultate participarea intreprinderilor din paita libera. Careeste sensul licitatiei daca in ea pot participa nuami intreprinderile reglementate care detin tarif reglementat? Acerste intrerpinderi nu pot oferi un tarif mai jos decit cel reglementat
Răspuns (25 nov 2021, 16:15):
Publicarea procedurii de achiziție publică în Sistemul informațional automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (MTender) este argumentată în conformitate cu următoarele acte normative: 1. Legea nr.131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice - art.2 (1) (a). 2. Hotărîrea Guvernului RM nr.986 din 10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de ținere a Registrului de stat al achizițiilor publice format de Sistemul informațional automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (MTender). 3. Ordinul Ministerului Finanțelor nr.157 din 14.09.2018, cu modificările ulterioare, cu privire la Programul de utilizare experimentală a Sistemului informațional automatizat ”Registrul de stat al achizițiilor publice” . 4. Hotărîrea Guvernului RM nr.10 din 20.01.2021 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru în domeniul achizițiilor publice.
Data:
26 nov 2021, 12:36
Subiectul întrebării:
Concretizare acte solicitate în anunțul de participare
Întrebare:
În pct. 16, subpuncul 2 al Anunțului de participare se solicită documentul ”Oferta”, care, nu este prevăzut în documentația standard. Specificați Vă rog ce document trebuie prezentat la acest subpunct.
Răspuns (26 nov 2021, 12:52):
Buna ziua!! Pentru punctul 2 ”Oferta” din lista documentelor solicitate obligatoriu, Autoritatea Contractantă, EXPRESS, a solicitat prezentarea ANEXEI nr.8 din Documentatia Standart, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr.115 din 15.09.2021. Vă mulțumesc de concretizare și receptivitate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.