1
Perioada de actualizare
de la 24.11.2021 14:58
până la 06.12.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.12.2021 11:00
până la 14.12.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 136 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 24 nov 2021, 14:58 - 6 dec 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2021, 11:00 - 14 dec 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de extindere a termenului de garanție, inclusiv lucrările de suport local, pentru Centrul de rezervă al BNM
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
24 nov 2021, 14:50
Data ultimilor modificări
24 nov 2021, 14:58
Valoarea estimată (fără TVA)
136 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21047487
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 ian 2022 14:54 - 31 dec 2022 14:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanție, inclusiv lucrările de suport local, pentru Centrul de rezervă al BNM CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
24.11.21 14:58
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
24.11.21 14:58
documentatia standard noua-model.docx
Model de сontract
-
24.11.21 14:58
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
24.11.21 14:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 136 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare, selecție și tehnice minime obligatorii.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări