1
Perioada de actualizare
de la 23.11.2021 14:37
până la 25.11.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.11.2021 10:00
până la 29.11.2021 10:00
3
Licitaţie
de la 30.11.2021 14:00
până la 30.11.2021 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 13 310 MDL
Perioada clarificărilor: 23 nov 2021, 14:37 - 25 nov 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 nov 2021, 10:00 - 29 nov 2021, 10:00
Începutul licitației: 30 nov 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Utilizare turnichet: pentru acces
Tip turnichet: de tip rotor, PC6115
Cantitate turnichete ce urmează a fi întreținute și reparate: 2 buc.
Cerințe obligatorii: asigurarea restabilirii sistemului deservit în termen de 24 ore din momentul adresării prin repararea sau schimbarea componentelor tehnice deteriorate din cont propriu
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Turtureanu
Telefonul de contact
022504891
Datele achizitiei
Data publicării
23 nov 2021, 14:31
Data ultimilor modificări
23 nov 2021, 14:37
Valoarea estimată (fără TVA)
13 310 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
133,10 MDL
Achizitii.md ID
21047393
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 ian 2022 14:36 - 30 dec 2022 14:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de întreținere și reparație a turnichetelor de acces, edificiul central al ASP mun. Chișinău, str. A. Pușkin, nr. 42 pentru anul 2022 CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexe la Documentatia standard.pdf
23.11.21 14:37
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Anexe la Documentatia standard.word
23.11.21 14:37
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
23.11.21 14:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Combat-Service"

Preţul ofertei: 10 845,89 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Motivele sunt expuse in extrasul din procesul-verbal nr. 331/21 din 02.12.2021 al sedintei Grupului de lucru.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Victiana

Preţul ofertei: 12 645 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări