Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
560 000 MDL
Perioada clarificărilor:
23 nov 2021, 13:03 - 5 dec 2021, 14:27
Perioada de depunere a ofertelor:
5 dec 2021, 14:27 - 16 dec 2021, 14:27
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
servicii de proiectare faza Studiu de Fezabilitate
Informația despre anulare
Motivul anulării
art. 71 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice
Argumentare: există abateri de la prevederi care face imposibilă încheierea contractului prin încălcarea principiilor prevăzute de art. 7 al legii vizate și anume minimalizarea riscurilor de a irosi banii publici
Argumentare: există abateri de la prevederi care face imposibilă încheierea contractului prin încălcarea principiilor prevăzute de art. 7 al legii vizate și anume minimalizarea riscurilor de a irosi banii publici
Data anulării
27 dec 2021, 9:21
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, 82
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 nov 2021, 13:03
Data ultimilor modificări
27 dec 2021, 9:22
Achizitii.md ID
21047354
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Anulată
Anulată
Lotul 1. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Căușeni, str. Păcii 24/A, or. Căușeni, nr. cadastral 2701223.263
Data:
24 nov 2021, 20:57
Subiectul întrebării:
De ce
Întrebare:
Vă rog, publicați tema de proiect pentru sediul judecătoriei și a cerințelor pentru planul general al obiectului.
Răspuns (1 dec 2021, 14:12):
Cu privire la solicitarea indicată supra, comunicăm că tema de proiect va fi elaborată după achiziționarea /elaborarea studiului de fezabilitate.
Prin urmare, solicitarea dvs. este parte a proiectului, dar nu este parte a studiului de fezabilitate.
Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei”
Data:
24 nov 2021, 20:57
Subiectul întrebării:
despre tema de proiect
Întrebare:
Vă rog, publicați tema de proiect pentru sediul judecătoriei și a cerințelor pentru planul general al obiectului.
Răspuns (1 dec 2021, 14:12):
Cu privire la solicitarea indicată supra, comunicăm că tema de proiect va fi elaborată după achiziționarea /elaborarea studiului de fezabilitate.
Prin urmare, solicitarea dvs. este parte a proiectului, dar nu este parte a studiului de fezabilitate.
Lotul 3. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Edineț str. Șoseaua Bucovina 33/1, or. Edineț, nr. cadastral 4101202.242
Data:
24 nov 2021, 20:58
Subiectul întrebării:
De ce ?
Întrebare:
Vă rog, publicați tema de proiect pentru sediul judecătoriei și a cerințelor pentru planul general al obiectului.
Răspuns (1 dec 2021, 14:12):
Cu privire la solicitarea indicată supra, comunicăm că tema de proiect va fi elaborată după achiziționarea /elaborarea studiului de fezabilitate.
Prin urmare, solicitarea dvs. este parte a proiectului, dar nu este parte a studiului de fezabilitate.
Lotul 4. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Cahul bd. Victoriei nr.8, or. Cahul nr. cadastral 1701115.042.02
Data:
24 nov 2021, 20:59
Subiectul întrebării:
De ce ?
Întrebare:
Vă rog, publicați tema de proiect pentru sediul judecătoriei și a cerințelor pentru planul general al obiectului.
Răspuns (1 dec 2021, 14:13):
Cu privire la solicitarea indicată supra, comunicăm că tema de proiect va fi elaborată după achiziționarea /elaborarea studiului de fezabilitate.
Prin urmare, solicitarea dvs. este parte a proiectului, dar nu este parte a studiului de fezabilitate.
Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei”
Data:
25 nov 2021, 21:30
Subiectul întrebării:
de ce?
Întrebare:
De ce nu se răspunde la întrebări ?
Răspuns (26 nov 2021, 10:18):
Veți primi răspunsul în scurt timp după ce se va întruni grupul de lucru privind achizițiile
Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei”
Data:
1 dec 2021, 17:08
Subiectul întrebării:
concretizare
Întrebare:
Cum pot îndeplini cerințele caietului de sarcini „2. Alte cerinţe aferente SF:
1. Studiu de fezabilitate va cuprinde în sine:
1.1. elaborarea schiței a planului general a sediului instanței cu indicarea: clădirii de bază,
posibilitatea creării acceselor auto și pietonale, parcărilor pentru personal și vizitatori, după
posibilitate amplasarea unei zone de recreere;
1.2. elaborarea schemei tehnologice cu includerea întregului proces judiciar (acces
vizitatori, acces personal, acces convoi, locurile de detenție temporară, săli de judecată, camere
deliberării, birouri judecători, asistenți, grefieri, cancelarie, personal auxiliar ect.);
- în dependență de structura și numărul personalului (oferită de către beneficiar), de
prevăzut elaborarea unei schițe de proiect în care se va preciza:
- numărul de nivele necesare (regimul de înălțime);
- suprafața și zonificarea fiecărui nivel;
- elaborarea conceptului exterior general și a fațadelor;
- elaborarea conceptuală a planelor fiecărui nivel cu amplasarea preventivă a
personalului, bazîndu-se pe (număr estimativ: 170 de persoane);
- elaborarea schemei tehnologice cu includerea întregului proces judiciar (acces
vizitatori, acces personal, acces convoi, locurile de detenție temporară, săli de judecată, camere
deliberări, birouri judecători, asistenți, grefieri, cancelarie, personal auxiliar etc.)
- amplasarea preventivă a punctelor de conecțiune la rețelele edilitare orășănești
(apeduct și canalizare, electricitate, rețele aprovizionare gaz). ”
Răspuns (3 dec 2021, 14:27):
Bună ziua!
Răspuns la întrebarea dvs. comunicăm că toate cerințele și descrierea obiectelor sunt expres reglementate în Caietul de sarcini.
Cu respect,
grupul pentru achiziții AAIJ
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK