+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 23.11.2021 10:23
până la 24.11.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.11.2021 17:00
până la 26.11.2021 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 41 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 nov 2021, 10:23 - 24 nov 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 nov 2021, 17:00 - 26 nov 2021, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform anuntului de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 149
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iabanji Veronica
Telefonul de contact
022725766
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
23 nov 2021, 10:23
Data ultimilor modificări
23 nov 2021, 10:23
Achizitii.md ID
21047332
CPV
79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini audit 2021.pdf caiet de sarcini audit 2021.pdf
Documentele la ofertă
-
23.11.21 10:23
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".