Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21047316
1
Perioada de actualizare
de la
22.11.2021 18:06
până la 02.12.2021 10:00
până la 02.12.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
02.12.2021 10:00
până la 13.12.2021 10:00
până la 13.12.2021 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 195 431,40 MDL
Perioada clarificărilor:
22 nov 2021, 18:06 - 2 dec 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
2 dec 2021, 10:00 - 13 dec 2021, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Produse alimentare pentru anul 2022, Legume și Fructe pentru I semestru anului 2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5202, MOLDOVA, Drochia, or.Drochia, bul.Nicolae Testemitanu 2/3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
22 nov 2021, 18:06
Data ultimilor modificări
22 nov 2021, 21:08
Achizitii.md ID
21047316
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 3 - Lotul 3 Produse cerealiere de morărit prelucrate
Buget: 98966.0 MDL
Activ
Lotul nr. 4 - Lotul 4 Diverse produse alimentare
Buget: 211067.5 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare 2022 produse alimentare.pdf
anunt de participare 2022 produse alimentare.pdf
tenderNotice
-
22.11.21 18:06
Data:
22 nov 2021, 21:08
Subiectul întrebării:
Propunere
Întrebare:
Reiesind din criza economica mondiala, continua majorare a perturilor si instabilitatea creata va solicitam respectuos sa revedeti perioada de livrare. Oportun este a organiza procedurile pentru trimestru, chiar daca procesul este anevoios.
Răspuns (23 nov 2021, 09:06):
din motiv de timpul restrins pe care il avem si necesarul aprobat nu mai facem alte modificari
Data:
23 nov 2021, 09:19
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Raspunsul dstra este unul lipsit de flexibilitate si previziune. Sunteti gata sa acceptati nelivrarea in schimbul operarii unuor modificari care ar rezulta obiectiv din situatia economica. Pina la data limita a perioadei de clarificari dstra sunteti in drept sa operati modificari. Pur si simplu va place haosul.
Răspuns (23 nov 2021, 11:49):
În conformitate HG 1419 din 28.12.2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de planificare a contractelor de achiziţii publice, punctul 14 La planificarea procedurilor de achiziţii publice, autoritatea contractantă nu are dreptul să divizeze achiziţia prin încheierea contractelor de achiziţii publice separate în scopul aplicării unei alte proceduri de achiziţie publică decît procedura care ar fi fost utilizată în conformitate cu legea privind achiziţiile publice în cazul în care achiziţia nu ar fi fost divizată.Prețul estimativ a fost calculat în considerație cu majorarea prețurilor la nivel de piață.Iar perioada de livrare a produselor sezoniere pentru legume si fructe a fost estimată pentru 6 luni ceea ce este oportun pentru autoritatea contractantă.La moment procedura nu poate fi anulata sau operată careva modificări din motivul aprovizionării pacientilor cu produse alimentare din 01.01.2022.
Data:
23 nov 2021, 13:19
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Corect ati specificat "ceea ce este oportun pentru autoritatea contractantă".
Răspuns (23 nov 2021, 13:37):
planificare a contractelor de achiziţii publice – identificare a contractelor de achiziţii publice destinate satisfacerii necesităţilor de bunuri, lucrări sau servicii pentru întreg anul bugetar, reflectate în planul de achiziţii al autorităţii contractante.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK