1
Perioada de actualizare
de la 22.11.2021 16:40
până la 02.12.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2021 15:00
până la 06.12.2021 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 998 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 nov 2021, 16:40 - 2 dec 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 dec 2021, 15:00 - 6 dec 2021, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
22 nov 2021, 16:32
Data ultimilor modificări
24 nov 2021, 10:52
Valoarea estimată (fără TVA)
1 998 000 MDL
Achizitii.md ID
21047303
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
8 dec 2021 16:39 - 30 dec 2022 16:39
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală și curente la instituțiile de învățământ sec. Botanica (conform necesității) Total 53 instituții CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
an17_69.docx
Documentele la ofertă
-
22.11.21 16:40
an9_69.docx
Documentele la ofertă
-
22.11.21 16:40
an13_69.docx
Documentele la ofertă
-
22.11.21 16:40
ordin mf nr. 69 documentației standard.docx
Documentele la ofertă
-
22.11.21 16:40
selectiv cs.rtf
Documentele la ofertă
-
22.11.21 16:40
an8_69.docx
Documentele la ofertă
-
22.11.21 16:40
an10_69.docx
Documentele la ofertă
-
22.11.21 16:40
an16_69.docx
Documentele la ofertă
-
22.11.21 16:40
an15_69.docx
Documentele la ofertă
-
22.11.21 16:40
an12_69.docx
Documentele la ofertă
-
22.11.21 16:40
an2_69.docx
Documentele la ofertă
-
22.11.21 16:40
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
22.11.21 16:40
anexa14_69.rtf
Documentele la ofertă
-
22.11.21 16:40
anunț de participare nou (1)selectiv reparații.docx
Documentele la ofertă
-
24.11.21 10:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Megacon Service

Preţul ofertei: 156 748,45 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Anreal Cons

Preţul ofertei: 223 589,14 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Cons Art Engineering

Preţul ofertei: 283 982,53 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări