Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
22.11.2021 14:17
până la 30.11.2021 11:00
până la 30.11.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
30.11.2021 11:00
până la 08.12.2021 11:00
până la 08.12.2021 11:00
3
Licitaţie
09.12.2021 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
316 666,60 MDL
Perioada clarificărilor:
22 nov 2021, 14:17 - 30 nov 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 nov 2021, 11:00 - 8 dec 2021, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de furnizare a energiei electrice pentru anul 2022 la
Centrul de Plasament Temporar și Reabilitare pentru Copii Bălți,
mun.Bălți, str.Ivano Franco 44
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Ivano Franco 44
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Centrul de Plasament Temporar şi Reabilitare pentru Copii Bălţi Centrul de Plasament Temporar şi Reabilitare pentru Copii Bălţi
Telefonul de contact
/231/71003
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
22 nov 2021, 14:17
Data ultimilor modificări
22 nov 2021, 16:54
Achizitii.md ID
21047271
MTender ID
CPV
65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - LOTUL I „Servicii de furnizare a aenergiei electrice pentru anul 2022”
Buget: 316666.6 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart privind serviciile de furnizare a energiei electrice pt 2022.semnat.pdf
documentatia standart privind serviciile de furnizare a energiei electrice pt 2022.semnat.pdf
Clarificări pentru participanți
Documentatia standart
22.11.21 14:17
anunt_de_participare privind serviciile de furnizare a aenergiei electrice pt 2022.docx
tenderNotice
invitatie de participare WORD
22.11.21 14:17
Data:
22 nov 2021, 16:54
Subiectul întrebării:
Oferate de pret
Întrebare:
Se va accepta oferta in forma de discaunt de la tarif reglementat aprobat de ANRE?
Este evident că în caz de crestere a tarifului reglementat pe parcursul anului 2022 acest aspect automat va duce si cresterea tarifului pentru Dvs.
Acest lucru va semnifica automat devierea de la bugetul initial planificat in licitatie.
Corespunde aceasta prevedere exigenților urmărite de Dvs
Răspuns (23 nov 2021, 11:28):
Buna ziua! Luînd în considerație că procedura privind achiziționarea serviciile de furnizare a energiei electrice pentru anul 2022 este realizată în strică conformitate cu documentația satandart pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii, aprobată prin ordinul M.F. nr.115 din 15.09.2021, astfel în cazul dat fiind aplicabile prevederile punctului 46, lit. b) a documentului nominalizat anterior care presupune ”În cazul în care furnizorul calculează prețul reieșind din tariful ANRE minus – discount-ul, modul de calculare a prețului se indică în condițiile speciale a contractului și deasemenea se indică și cazurile de modificare a lui. Micșorarea și/sau majorarea prețului și valorii contractului se efectuează prin acord adițional la contract”.
Data:
24 nov 2021, 09:43
Subiectul întrebării:
Tip aparat de masura
Întrebare:
Conform prevederilor Regulamentului de masurare si Regulamentului privind schimbul furnizorului, contoarele trebuie sa mentina caracteristica masurarii orare a cantitatilor de energie. Rog sa indicati daca contoarele instalate la locurile de consum mentin aceste caracteristici, in caz contrar va fie nevoie de schimbat aceste contoare din motiv ca OSD va emite prescriptii
Răspuns (24 nov 2021, 11:25):
Buna ziua!
Potrivit pct.132 la hotărîrea ANRE nr.169 din 31.05.2019 cu privire la aprobarea Regulamentului privind furnizarea energiei electrice - evidența consumului de energie electrică se realizează cu echipamente de măsurare legalizate pe teritoriul Republicii Moldova, adecvate și verificate metrologic. Respectiv, în rezultatul verificării metrologice, au fost eliberate buletine de verificare metrologică, prin care contoarele Centrului sunt admise pentru utilizare.
Data:
29 nov 2021, 09:53
Subiectul întrebării:
Perioda contractului
Întrebare:
Scopul licitatie obtinerea unui pret mai bun decit cel existent pentru intreaga perioada contractuala. Care vor fi actiunile Dvs in caz daca pe parcursul anului pretul va creste din diferite motive: a crescut pret de referinta la intreprinderile reglementate sau alte componenente din tarif (tarif la transport, furnizor central, alte) - veti coordona cresterea tarifului sau va veti baza pe prevederile contractuale, avind ca rezerva si aplicarea garantiei de buna executie?
Răspuns (29 nov 2021, 10:28):
Buna ziua! În cazul în care va crește tarifului aprobat de ANRE, contractul de achiziție după caz va fi majorat prin acord adițional la contract.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK