1
Perioada de actualizare
de la 22.11.2021 10:40
până la 01.12.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.12.2021 11:00
până la 13.12.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 150 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 nov 2021, 10:40 - 1 dec 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 dec 2021, 11:00 - 13 dec 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

fără cap și fără coadă (trunchi) neglazurat, eviscerat, congelare rapidă, greutatea 0,3-07 kg unitatea, ambalat în pungi de polietilenă pînă la 5 kg, etichetat, origine marină, GOST 20057-96, livrare – 2/săptămînă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3600, MOLDOVA, Ungheni, locality, str. Națională nr. 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Racovița
Telefonul de contact
+37369729897
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
22 nov 2021, 12:55
Valoarea estimată (fără TVA)
150 000 MDL
Achizitii.md ID
21047233
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, mun. Ungheni
Durata contractului
3 ian 2022 02:00 - 30 iun 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pește congelat Hec CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 4500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
Anunt produse alimentare
Documentele la ofertă
Anunț de participare PDF
22.11.21 10:40
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
22.11.21 10:40
documentația standard bunuri
Documentele la ofertă
Documentația standard
22.11.21 10:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Telemar

Preţul ofertei: 180 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriului de atribuire- cel mai scăzut preț
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 213 750 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 216 360 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări