Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 7 550 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 nov 2021, 15:28 - 10 dec 2021, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 10 dec 2021, 8:30 - 28 dec 2021, 8:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de furnizare a energiei electrice, pentru anul 2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
19 nov 2021, 15:28
Data ultimilor modificări
28 dec 2021, 8:30
Achizitii.md ID
21047180
CPV
65310000-9 - Distribuţie de energie electrică
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Data:
24 nov 2021, 09:47
Subiectul întrebării:
Tip contoare
Întrebare:
Conform prevederilor Regulamentului de masurare si Regulamentului privind schimbul furnizorului, contoarele trebuie sa mentina caracteristica masurarii orare a cantitatilor de energie. Rog sa indicati daca contoarele instalate la locurile de consum mentin aceste caracteristici, in caz contrar va fie nevoie de schimbat aceste contoare din motiv ca OSD va emite prescriptii
Răspuns (24 nov 2021, 15:48):
In cadrul intitutiei sunt instalate urmatoarele modele de contoare: 1) MT - 173TIA (2 buc); 2) ZMG405CR (2 buc); 3) ZMG410CR (1 buc)
Data:
29 nov 2021, 09:54
Subiectul întrebării:
Perioda contractului
Întrebare:
Scopul licitatie obtinerea unui pret mai bun decit cel existent pentru intreaga perioada contractuala. Care vor fi actiunile Dvs in caz daca pe parcursul anului pretul va creste din diferite motive: a crescut pret de referinta la intreprinderile reglementate sau alte componenente din tarif (tarif la transport, furnizor central, alte) - veti coordona cresterea tarifului sau va veti baza pe prevederile contractuale, avind ca rezerva si aplicarea garantiei de buna executie?
Răspuns (29 nov 2021, 16:39):
Modalitatea de modificare a pretului contractat se va efectua in conformitate cu pct.46, b) a Documentatie Standard aprobata prin Ordinul Ministerului Finantelor nr.115 din 15.09.2021 si cu pct.8 sub.4 a Anuntului de participare. Garantia de buna executie se constituie la momentul incheierii contractului si va constitui 2% din suma contractului fara TVA.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.