1
Perioada de actualizare
de la 16.11.2021 16:27
până la 03.12.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.12.2021 11:00
până la 07.12.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 332 959,17 MDL
Perioada clarificărilor: 16 nov 2021, 16:27 - 3 dec 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 dec 2021, 11:00 - 7 dec 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de montare ferestre, inclusiv dezinstalarea
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
16 nov 2021, 16:19
Data ultimilor modificări
16 nov 2021, 16:29
Valoarea estimată (fără TVA)
3 332 959,17 MDL
Achizitii.md ID
21046915
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
20 dec 2021 16:27 - 30 dec 2022 16:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de montare ferestre, inclusiv dezinstalarea CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formular duae.doc
Documentele la ofertă
-Formular DUAE
16.11.21 16:27
1. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini
16.11.21 16:29
2. anunt de participare final.docx
Documentele la ofertă
-Anunț de participare
16.11.21 16:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Danstar Evolution"

Preţul ofertei: 2 819 466,83 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Mobiclass"

Preţul ofertei: 3 206 982,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În rezultatul examinării și evaluării minuțioase a ofertelor depuse s-a constatat că oferta operatorului economic care corespunde tuturor cerințelor tehnice și de calificare obligatorii și se declară câștigătoare este: Oferta SRL MOBICLASS, decizie de atribuire nr.1 din 02.03.2022 semnată la 04.03.2022.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări