1
Perioada de actualizare
de la 16.11.2021 14:33
până la 09.12.2021 16:53
2
Propunerea ofertelor
de la 09.12.2021 16:53
până la 20.12.2021 16:53
3
Licitaţie
de la 21.12.2021 14:00
până la 21.12.2021 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 143 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 nov 2021, 14:33 - 9 dec 2021, 16:53
Perioada de depunere a ofertelor: 9 dec 2021, 16:53 - 20 dec 2021, 16:53
Începutul licitației: 21 dec 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hîrtie prevăzută cu însemne de protecție
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ina Caba-Bradu
Telefonul de contact
069482548
Datele achizitiei
Data publicării
16 nov 2021, 14:28
Data ultimilor modificări
7 dec 2021, 16:53
Valoarea estimată (fără TVA)
1 143 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
11 430 MDL
Achizitii.md ID
21046894
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Durata contractului
1 ian 2022 14:32 - 30 dec 2022 14:32
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
hîrtie CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 4300000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
16.11.21 14:48
doc (2).pdf doc (2).pdf
Documentele la ofertă
-
6.12.21 10:43
doc.pdf doc.pdf
Documentele la ofertă
-
6.12.21 10:43
doc (1).pdf doc (1).pdf
Documentele la ofertă
-
6.12.21 10:43
anunț de participare redactat.pdf anunț de participare redactat.pdf
Documentele la ofertă
-
7.12.21 16:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Mitra-Grup

Preţul ofertei: 1 143 083,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertă conformă și acceptată
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CARTNORD SRL

Preţul ofertei: 1 315 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Hîrtie prevăzută cu însemne de protecție
Data:
16 nov 2021, 16:37
Subiectul întrebării:
Sistem de management al securitatii
Întrebare:
In anuntul de participare se indica ca producatorul hartiei speciale trebuie sa detina certificarul ISO 27001. Se accepta certificatul CWA15374 Security Management System for suppliers to the security printing industry ca alternativa?
Răspuns (19 nov 2021, 14:11):
Buna ziua. Certificatul CWA 15374 Security Management System for suppliers to the security printing industry va fi acceptat precum și alte certificate emise de organizme autorizate europe, care au incidență nemijlocită cu obiectul achiziției.
Hîrtie prevăzută cu însemne de protecție
Data:
16 nov 2021, 16:40
Subiectul întrebării:
Hartie sau blanchete?
Întrebare:
Care este obiectul achizitiei? Merge vorba despre hartie netiparita A4 sau blachete in A4 cu tipar 1+0 si 1+1?
Răspuns (17 nov 2021, 09:37):
Hîrtie pretipărită cu unele inscripții, care este materie primă pentru procesul de producere în cadrul instituției.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări