1
Perioada de actualizare
de la 16.11.2021 11:29
până la 26.11.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.11.2021 11:00
până la 07.12.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 300 MDL
Perioada clarificărilor: 16 nov 2021, 11:29 - 26 nov 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 nov 2021, 11:00 - 7 dec 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Curat, fără impurităţi. Ambalaj:pachet 1 kg, roada anului 2020. Produsul la data livrări să nu fie expirat mai mult 1/3 din termenul de valabilitate.
Standard: HG.202 din 11.03.2009, GOST 21149-93;
Acte ce denota calitatea produsului: Acte ce confirma calitatea produsului: - Certificat de inofensivitate;
Certificat de calitate;
Livrarea: Două ori pe lună
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, or.Singera str.31 august nr.22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Popa Valeriu
Telefonul de contact
022 41-30-41
Datele achizitiei
Data publicării
16 nov 2021, 11:04
Data ultimilor modificări
16 nov 2021, 11:29
Valoarea estimată (fără TVA)
2 300 MDL
Achizitii.md ID
21046865
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, or.Singera str.31 august nr.22
Durata contractului
2 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fulgi de ovăs CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 250.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae alimentatie 2022.doc
Documentele la ofertă
DUAE
16.11.21 11:29
ds bunuri-servicii.semnat.pdf ds bunuri-servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
doc stand
16.11.21 11:29
tabel-excel produse alim.xlsx
Documentele la ofertă
lista prod alim
16.11.21 11:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 3 020 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cîtigător
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări