1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2021 13:43
până la 25.11.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.11.2021 10:00
până la 06.12.2021 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 172 100 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2021, 13:43 - 25 nov 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 nov 2021, 10:00 - 6 dec 2021, 9:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de telefonie
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2021, 13:43
Data ultimilor modificări
18 nov 2021, 13:27
Achizitii.md ID
21046789
CPV
64200000-8 - Servicii de telecomunicaţii
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
1. Telefonie mobila
Buget: 112100.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
2. anunț de participar1.docx
Documentele la ofertă
-
15.11.21 13:43
3. duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-
15.11.21 13:43
4. ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
15.11.21 13:43
Data:
17 nov 2021, 14:30
Subiectul întrebării:
Clarificari Lotul 2
Întrebare:
Solicitati telefonie fixa 400 numere externe sau interne? In cazul care sint externe indicati va rog range numerilor existente.
Răspuns (17 nov 2021, 14:48):
Range-ul se determina de catre autoritate contractanta.
Data:
17 nov 2021, 14:33
Subiectul întrebării:
Clarificari Lotul 2
Întrebare:
PABX IP/E1 - cite canale de iesire si intrare aveti la moment pt 400 numere si cite solicitati minim?
Răspuns (17 nov 2021, 14:51):
La momentul actual PABX IP/E1 este dotată cu următoarele posibilități: 30 de intrări și 30 ieșiri.
Data:
17 nov 2021, 14:43
Subiectul întrebării:
Clarificari Lotul 2
Întrebare:
Solicitati 400000 min, pentru toata perioda contractuala 12 luni? Achitati minutele post fact conform tarifelor/min (apel catre numar fix local, interurban, mobil, international) prestatorului de servicii?
Răspuns (17 nov 2021, 15:02):
Solicitarea e pentru toată perioada contractuală (12 luni) și achitările se fac post factum conform tarifelor prestatorului de servicii.
1. Telefonie mobila
Data:
18 nov 2021, 12:30
Subiectul întrebării:
Documentatia Standard
Întrebare:
Rugam reincarcarea pe site a Documentatiei Standard (inclusiv in format .pdf)
Răspuns (18 nov 2021, 13:27):
Modificările au fost operate.
1. Telefonie mobila
Data:
18 nov 2021, 12:33
Subiectul întrebării:
semnatura electronica
Întrebare:
Deoarece semnatura electronica nu constituie servicii de telefonie mobila si in scopul asigurarii receptionarii unor oferte avantajoase, solicitam divizarea in lot separat a Semnaturii Electronice
Răspuns (18 nov 2021, 16:33):
Operatorii de telefonie mobila ofera semnatura electronica. Totodată, vă aducem la cunoștință că caietul de sarcini a fost întocmit în conformitate cu cerințele stabilite de responsabil. La fel, loturile au fost comasate întru scutirea operatorului economic de taxele suplimentare pentru fiecare lot in parte. Aducem la cunoștință că suma estimativă anuală pentru poziția Semnătură electronică este de 500 lei.
Data:
22 nov 2021, 12:02
Subiectul întrebării:
Clarificari Lotul 2
Întrebare:
Răspuns (17 nov 2021, 14:51): La momentul actual PABX IP/E1 este dotată cu următoarele posibilități: 30 de intrări și 30 ieșiri. simultane? in total 60 sau 30?
Răspuns (22 nov 2021, 13:27):
simultane. În total 60
Data:
22 nov 2021, 12:11
Subiectul întrebării:
Clarificari Lotul 2
Întrebare:
Echipament CISCO - se utilizează la moment de către IMSP și este proprietatea IMSP? Rugam sa specificati
Răspuns (22 nov 2021, 13:27):
Proprietatea Orange Moldova
Data:
22 nov 2021, 12:20
Subiectul întrebării:
Clarificari Lotul 2
Întrebare:
Solicitati 400000 min. În ce direcție? apel catre numar fix local sau interurban sau mobil sau international?
Răspuns (22 nov 2021, 13:30):
Direcția se determină de catre autoritatea contractantă.
Data:
22 nov 2021, 12:24
Subiectul întrebării:
Clarificari Lotul 2
Întrebare:
Solicitati telefonie fixa 400 numere externe sau interne?
Răspuns (22 nov 2021, 13:31):
200 interne și 200 externe
Data:
22 nov 2021, 13:34
Subiectul întrebării:
Clarificari Lotul 2
Întrebare:
Răspuns (22 nov 2021, 13:30): Direcția se determină de catre autoritatea contractantă. / In specificatia de pret se solicita indicarea tarifului per minut. Pentru ce directie urmează sa indice operatorii economici pretul?
Răspuns (22 nov 2021, 13:51):
Prețul per minut se determina de operatorul de telefonie (cumulativ intr-un preț)
Data:
22 nov 2021, 14:01
Subiectul întrebării:
Clarificari Lotul 2
Întrebare:
Costurile si preturile sunt diferite in dependenta de directie (apel catre numar fix local sau interurban sau mobil sau international). Pentru ce directie urmează sa indice operatorii economici pretul in specificatia de pret?
Răspuns (25 nov 2021, 09:59):
Prețul se determină de furnizor în dependență de prețurile de piață.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".