1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2021 09:05
până la 20.11.2021 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 20.11.2021 10:30
până la 23.11.2021 12:00
3
Licitaţie
24.11.2021 13:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 18 500 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2021, 9:05 - 20 nov 2021, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 20 nov 2021, 10:30 - 23 nov 2021, 12:00
Începutul licitației: 24 nov 2021, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Îmbrăcăminte de protecţie şi de securitate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Columna, 106
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Liliana COROLETCHI
Telefonul de contact
022 222327
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2021, 8:49
Data ultimilor modificări
15 nov 2021, 9:10
Valoarea estimată (fără TVA)
18 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
185 MDL
Achizitii.md ID
21046747
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Columna, 106
Durata contractului
25 nov 2021 08:00 - 31 dec 2021 09:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Materiale și echipamente de protecție pentru organizarea traseului turistic la S.A “Mina din Chișinău” CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
model de declaratie.semnat.pdf model de declaratie.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
15.11.21 09:05
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
15.11.21 09:05
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
15.11.21 09:05
documentatia standard.semnat.pdf documentatia standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
15.11.21 09:05
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
15.11.21 09:05
Documentele lotului
caiet de sarcini.semnat.pdf
-
15.11.21 09:05
duae.semnat.pdf
-
15.11.21 09:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Echiprot SRL

Preţul ofertei: 18 458 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor Caietului de Sarcini și Anunțului de Participare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări