1
Perioada de actualizare
de la 12.11.2021 15:32
până la 17.11.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.11.2021 09:00
până la 22.11.2021 09:00
3
Licitaţie
23.11.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 269 570 MDL
Perioada clarificărilor: 12 nov 2021, 15:32 - 17 nov 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 nov 2021, 9:00 - 22 nov 2021, 9:00
Începutul licitației: 23 nov 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Tablă interactivă și videoproiector
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2071, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.N.Costin, 63A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lucia Tarata
Telefonul de contact
067379280
Datele achizitiei
Data publicării
12 nov 2021, 15:26
Data ultimilor modificări
12 nov 2021, 15:42
Valoarea estimată (fără TVA)
269 570 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 695,70 MDL
Achizitii.md ID
21046723
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2071, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.N.Costin, 63A
Durata contractului
24 nov 2021 15:29 - 31 dec 2021 15:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Tablă interactivă CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Tablă interactivă CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Videoproiector CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Savexol SRL

Preţul ofertei: 269 570 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde tuturor cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări