1
Perioada de actualizare
de la 12.11.2021 12:15
până la 26.11.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.11.2021 13:00
până la 17.12.2021 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 274 560 MDL
Perioada clarificărilor: 12 nov 2021, 12:15 - 26 nov 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 nov 2021, 13:00 - 17 dec 2021, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

16 containere de 1100 litri, 3 ori pe săptămînă, luni, miercuri, vineri, între orele 10:00-15:00
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testemitanu, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Jora Vitalie
Telefonul de contact
+37322852670
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
12 nov 2021, 12:15
Valoarea estimată (fără TVA)
274 560 MDL
Achizitii.md ID
21046688
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, IO
Durata contractului
31 dec 2021 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Evacuarea deșeurilor menajere solide CPV: 65100000-4 - Distribuţie de apă şi servicii conexe
Cantitatea: 2745.6
Unități de măsură: Metru cub
Documentele procedurii de achiziție
Anunt
tenderNotice
Anunt
12.11.21 12:15
Anunt
tenderNotice
Anunt
12.11.21 12:15
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
12.11.21 12:15
Documentația standart
Documentele la ofertă
Documentatie
12.11.21 12:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Prest Energy

Preţul ofertei: 269 974,85 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Grupul de lucru al IMSP Institutul Oncologic Vă aduce la cunoștință că în urma evaluării ofertei prezentate de către operatorul economic Prest Energy SRL la Licitația publică nr.ocds-b3wdp1-MD-1636711212405 din 17.12.2021 privind achiziţionarea "Serviciilor comunale pentru anul 2022", s-a constatat că aceasta nu corespunde cerințelor solicitate, și anume: În specificația tehnică propusă: (s-a solicitat 16 containere de 1100 litri, 3 ori pe săptămînă, luni, miercuri, vineri, între orele 10:00-15:00 s-a propus lista unităților de transport cu care se va presta serviciile nominalizate). Totodată, pentru loturile Apă și canalizare, Energie electric, Energie termică nu au fost propuse oferte. În urma celor expuse, grupul de lucru al IMSP Institutul Oncologic a decis anularea Licitației publice nr.ocds-b3wdp1-MD-1636711212405 din 17.12.2021 (art. 71, alin. 1, lit. (g) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7).
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări