1
Perioada de actualizare
de la 12.11.2021 11:21
până la 19.11.2021 08:50
2
Propunerea ofertelor
de la 19.11.2021 08:50
până la 25.11.2021 03:50
3
Licitaţie
26.11.2021 13:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 9 160 MDL
Perioada clarificărilor: 12 nov 2021, 11:21 - 19 nov 2021, 8:50
Perioada de depunere a ofertelor: 19 nov 2021, 8:50 - 25 nov 2021, 3:50
Începutul licitației: 26 nov 2021, 13:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Imprimanta А3+ color
viteza de imprimanta min 30 paginit/min
set de cerneala in complect 5containere cu cerneala de minim 70ml fiecare
volumul de imprimare cu set-ul de la uzina min 7100 foi A4 alb negru si min 5700 foi А4 color
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, mun.Chisinau,str.M.Cibotari, 53
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Moroi Ivan
Telefonul de contact
+37367402083
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
16 nov 2021, 13:37
Valoarea estimată (fără TVA)
9 160 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
90 MDL
Achizitii.md ID
21046670
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, str. Maria Cebotari, 53
Durata contractului
1 dec 2021 02:00 - 7 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimanta A3 CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare
Specificaţie tehnică
-
12.11.21 11:21
DUAE
Specificaţie tehnică
-
12.11.21 11:21
Model declaratie privind confirmarea identitii beneficiarilor
Specificaţie tehnică
-
12.11.21 11:21
Documentatia standard
Specificaţie tehnică
-
12.11.21 11:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

NeoSuport Service

Preţul ofertei: 9 158,38 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări