Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21046664
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
682 774 MDL
Perioada clarificărilor:
12 nov 2021, 11:21 - 27 nov 2021, 8:35
Perioada de depunere a ofertelor:
27 nov 2021, 8:35 - 30 nov 2021, 8:35
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Reconstrucția cu reparatie capitală a ”Casei de cultură”, situată r. Ialoveni, s. Bardar
Informația despre anulare
Motivul anulării
imposibilitatea incadrarii in termenii limita de prezentare a dărilor de seamă privind desfășurarea procedurilor de achiziții publice către AAP și de prezentare a contractelor de achiziții publice la Trezoreriile Regionale ale MF
Data anulării
6 dec 2021, 19:09
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6811, MOLDOVA, Ialoveni, s.Bardar, str. A. David 68
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 nov 2021, 11:21
Data ultimilor modificări
6 dec 2021, 19:09
Achizitii.md ID
21046664
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Soluții arhitecturale, reparatie interior la ”Casa de cultura”, r. Ialoveni, s. Bardar
Buget: 471969.0 MDL
Anulată
Lotul nr. 2 - Lucrări de executare a pereului și demolarea scărilor a ”Casei de cultura”, r. Ialoveni, s. Bardar
Buget: 210805.0 MDL
Anulată
Data:
15 nov 2021, 11:46
Subiectul întrebării:
teemenul de executare
Întrebare:
Buna ziua cum se poate de indeplinit asa volum pina la data de 20.12.21(conform anuntului de particpare),
daca licitatia e pe data de 28.11.21(inregistrarea contractului dureaza 6zile dupa determinarea cistigatorului daca nu st contestatii)
Răspuns (22 nov 2021, 18:59):
Decizia Va apartine.
Data:
15 nov 2021, 13:41
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (15 nov 2021, 14:53):
Beneficiar:MF-TR Centru Ialoveni Primaria Bardar CODUL IBAN MD98TRPCDR518410A01206AA CODUL FISCAL 1007601007181
Data:
24 nov 2021, 18:01
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
1) Ce fel de teracota la pardosele de folosit?
2) La pereti nui pusa desfacerea tencuielii, nu este o scapare?
Răspuns (25 nov 2021, 08:34):
1.Teracota pentru pardoseli. 2.Descifrarea tencuielii cum trebuie facuta?
Data:
24 nov 2021, 18:14
Subiectul întrebării:
Decizia va apartine
Întrebare:
Poate obiectul deja e finisat???
Sau obiectul e pe 2 ani?
Răspuns (25 nov 2021, 08:35):
Nu.
Data:
26 nov 2021, 10:45
Subiectul întrebării:
Garantia pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua!
Spuneti-mi va rog mult, pe ce perioadă trebuie sa fie garantia pentru oferta daca termenul de executare e pina la 20.12.2021?
Mersi anticipat!
Răspuns (26 nov 2021, 16:41):
Daca Va referiti la punctul 16 din anuntul de participare atunci nu este cazul.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK