1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2021 16:07
până la 30.11.2021 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 30.11.2021 15:30
până la 17.12.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 350 400 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2021, 16:07 - 30 nov 2021, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 30 nov 2021, 15:30 - 17 dec 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rotund, şlefuit, curat, fără impurităţi.
Ambalaj:pachet de 1 kg, roada anului 2021. Produsul la data livrări să nu fie expirat mai mult 1/3 din termenul de valabilitate.
Standard: HG. 291 din 22.04.2014. Acte ce confirma calitatea produsului: - Certificat de inofensivitate;
Certificat de calitate;

Livrarea: Două ori pe lună, ziua de livrare se va stabili de fiecare DETS de sector la semnarea contractului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Oboroc
Telefonul de contact
060944418
Datele achizitiei
Data publicării
11 nov 2021, 15:59
Data ultimilor modificări
23 nov 2021, 15:01
Valoarea estimată (fără TVA)
350 400 MDL
Achizitii.md ID
21046655
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Durata contractului
1 ian 2022 02:00 - 30 iun 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Orez CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 29200.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
11.11.21 16:07
declaratie.doc
Documentele la ofertă
-Declarație
11.11.21 16:07
anunț de participare (2).docx
tenderNotice
-Anunț de participare
23.11.21 15:01
documentația standart .docx
Documentele la ofertă
-Documentația Standart
23.11.21 15:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Prodagrotrade S.R.L.

Preţul ofertei: 425 736 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A întrunit toate condițiile de calificare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 436 540 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 453 086,67 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări