1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2021 16:07
până la 30.11.2021 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 30.11.2021 15:30
până la 17.12.2021 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 81 209 360,52 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2021, 16:07 - 30 nov 2021, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 30 nov 2021, 15:30 - 17 dec 2021, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse alimentare necesare pentru instituțiile de educație timpurie din mun.Chișinău, pentru perioada anului ianuarie-iunie 2022

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Oboroc
Telefonul de contact
060944418
Datele achizitiei
Data publicării
11 nov 2021, 16:07
Data ultimilor modificări
23 nov 2021, 15:01
Achizitii.md ID
21046655
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 23 - Covrigei
Buget: 171615.0 MDL
Activ
Lotul nr. 28 - Orez
Buget: 350400.0 MDL
Activ
Lotul nr. 36 - Cuscus
Buget: 245140.0 MDL
Activ
Lotul nr. 38 - Zahăr
Buget: 516490.0 MDL
Activ
Lotul nr. 40 - Fasole
Buget: 101220.0 MDL
Activ
Lotul nr. 46 - Stafide
Buget: 339968.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
11.11.21 16:07
declaratie.doc
Documentele la ofertă
-Declarație
11.11.21 16:07
anunț de participare (2).docx
tenderNotice
-Anunț de participare
23.11.21 15:01
documentația standart .docx
Documentele la ofertă
-Documentația Standart
23.11.21 15:01
Data:
12 nov 2021, 09:38
Subiectul întrebării:
Solicitare
Întrebare:
Reiesind din criza economica mondiala, continua majorare a perturilor si instabilitatea creata va solicitam respectuos sa revedeti perioada de livrare. Oportun este a organiza procedurile pentru trimestru, chiar daca procesul este anevoios.
Răspuns (12 nov 2021, 16:13):
Bună ziua, La decizia grupului de lucru a stabilit perioada pentru care se organizează procedura data de achiziție.
Suc de mere
Data:
13 nov 2021, 12:57
Subiectul întrebării:
Ambalaj
Întrebare:
Se accepta sticlă de 1000 ml în schimb la tetrapak?
Răspuns (17 nov 2021, 15:14):
Bună ziua, se acceptă produse conform specificasției tehnice din documentația standart
Data:
23 nov 2021, 12:18
Subiectul întrebării:
Graficul de livrarii nu este anexat!
Întrebare:
Va rugam anexati graficul de livrarii p-u produse alimentare
Răspuns (23 nov 2021, 15:44):
Bună ziua, în anunțul de participare la descrierea produsului este specificat și modul de livrare!
Data:
24 nov 2021, 11:53
Subiectul întrebării:
Graficul de livrarii stabilit pe zilile !
Întrebare:
În anunțul de participare la descrierea produsului este specificat și modul de livrare - Livrarea: Două ori pe lună sau Livrarea:O dată în săptămănă. Furnizați în mod graficul de livrarii stabilit în ce zi a săptămânii ar trebui să fie livrate produsele!
Răspuns (25 nov 2021, 08:41):
Bună ziua, ziua livrării se va stabili de fiecare DETS în parte la semnarea contractului!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.