1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2021 13:31
până la 18.11.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.11.2021 11:00
până la 01.12.2021 11:00
3
Licitaţie
de la 02.12.2021 14:00
până la 02.12.2021 14:36
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 443 330 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2021, 13:31 - 18 nov 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 nov 2021, 11:00 - 1 dec 2021, 11:00
Începutul licitației: 2 dec 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Prestarea serviciilor se va efectua la etajele 1,2,3,4,5, subsol.
1. Servicii prestate pe toată durata zilei de muncă între orele 08:00 și 17:00 (conform graficului de lucru al CNAS) minimum 4 dereticătoare de serviciu în blocul administrativ.
1.1. Ștergerea umedă zilnică cu soluții speciale și dezinfectante a coridoarelor, holurilor, scărilor (de la ascensor și din mijloc) a balustradelor de la 1,2,3,4,5, (930 m2) și a celor două ascensoare.
Persoane de serviciu va curăța și alte suprafețe, la solicitarea Beneficiarului;
1.2.Întreținerea curățeniei, ștergerea umedă de praf cu dezinfectarea suprafețelor:
1.2.1. de 3(trei) ori pe zi dezinfectare cu soluții specializate a mânerilor de la ușile tuturor încăperilor, holurilor, scărilor instituției et. 1,2,3,4,5, și a punctului de consultației et. 1 bir. 115.
1.2.2. de 1 (una dată) pe zi ștergerea umedă și dezinfectarea cu soluții și spray-uri speciale pentru fiecare tip de suprafață a pardoselilor, uşilor, sticlelor de la uși, pervazurilor, mobilierului, aspirarea covoarelor din birourile 201, 206/208, 329, 401.
1.3. Întreținerea curățeniei și dezinfectare în blocurile sanitare (întreținerea continue): Curățarea umedă cu soluții speciale și dezinfectare a ușilor, oglinzilor, pereților de la cabine și a faianței de pe pereți dezinfectarea cu ajutorul soluțiilor speciale a mînerelor la uși, gresiei, wc-urilor, pisoarelor, chiuvetelor și odorizarea încăperilor cu deodorante plăcut mirositoare, etc. (16 blocuri sanitare cu o suprafața de – 119.4 m2);
1.3.1. Dotarea cabinelor sanitare cu hîrtie igienică și completarea zilnic a dozatoarelor cu săpun lichid,
1.3.2. Curăţarea coşurilor pentru gunoi și înlocuirea sacilor în WC-uri.
1.4. Curățarea coșurilor de gunoi și înlocuirea sacilor în toate birourile din blocul administrativ, cel puțin 1 dată pe zi (164 birouri);
1.5 . Servicii prestate de 2 ori pe săptămâna în toate 164 birouri (2725,3 m2), coridoare de la subsol (93,5 m2) casa scării aripa de la arhiva (78 m2) blocurilor administrative,
1.5.1. Ștergerea umedă de praf și dezinfectare a mobilierului, uşi, pervazuri, cu spray-uri speciale pentru fiecare tip de suprafață etc.,
1.5.2 Aspirarea covoarelor în birouri și coridoare;
1.5.3 Ștergerea umedă și dezinfectarea cu soluții speciale a pardoselilor în birouri
1.5.4. Irigarea și ștergerea prafului de pe plantele amplasate în holuri, pe scări și în sălile de ședințe la toate nivelele;
2. Servicii prestate de două ori pe an - programul de lucru la solicitarea Beneficiarului:
2.1. Ștergerea prafului la poduri, îndepărtarea pînzei de păianjen din locurile greu accesibile
2.2. Spălarea tuturor geamurilor/ferestrelor și ușilor din sticlă pe ambele părți a blocului administrativ (interior și pe exterior) cu soluții speciale;
2.3. Curățarea chimică a covoarelor și mochetelor (750 m2) la sediul prestatorului. Primirea și livrarea (încărcare /descărcare) covoarelor se va efectua de către prestator cu transportul propriu. Comenzile vor fi preluate în termen de max 3 zile de la solicitarea Beneficiarului.
3. Servicii prestate trimestrial:
3.1. Aspirarea, dezinfectare și spălarea cu soluții speciale a pardoselilor din depozite, arhive si a scărilor cu acces interzis), ștergerea umedă de praf a mobilierului, uşi, pervazuri, cu spray-uri speciale (256.1 m2) – programul de lucru la solicitarea Beneficiarului

* Notă: În cazul în care se vor efectua lucrări de reparație curentă
pentru anul 2022, serviciile de curățenie în urma reparației vor fi incluse (parte integrantă) în costul total al ofertei.

Nota: Tot personalul implicat în prestare serviciilor de igienizare va respecta măsurile de protecție contra infectării inclusiv purtarea măștilor de protecție pentru toată durata prestării serviciilor, dezinfectarea inventarului etc.

Nota: Pentru evidență serviciului Prestatorul va completa registrul de evidența curățeniei, cu indicarea zilelor și birourilor în care a fost prestate servicii, care va fi prezentat întru semnarea persoanelor responsabile din CNAS.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chiţan Cristina
Telefonul de contact
+37322257752
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
11 nov 2021, 13:31
Valoarea estimată (fără TVA)
443 330 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 400 MDL
Achizitii.md ID
21046635
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3.
Durata contractului
1 ian 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de curățenie/cleaning începînd cu 01.01.2022-31.12.2022 CPV: 90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini CLEANING CNAS 2022.semnat
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
11.11.21 13:31
Anunț de participare COP CLEANING 2022.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
11.11.21 13:31
DUAE CLEANING CNAS 2022.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE
11.11.21 13:31
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Cleaning CNAS 2022.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
11.11.21 13:31
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Cleaning CNAS 2022
Specificaţie tehnică
Documentația Standard format word
11.11.21 13:31
DUAE CLEANING CNAS 2022
Specificaţie tehnică
DUAE format word
11.11.21 13:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Proterra Grup

Preţul ofertei: 290 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Easy Clean

Preţul ofertei: 365 949 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

CLEAN&CLEAN

Preţul ofertei: 370 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

palimira com service

Preţul ofertei: 370 350 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

IGIENA COMPANY

Preţul ofertei: 382 800 MDL
Statut: în aşteptare
6
Denumirea participantului:

Elina Service

Preţul ofertei: 399 330 MDL
Statut: în aşteptare
7
Denumirea participantului:

AV BUSINESS MIX

Preţul ofertei: 418 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
8
Denumirea participantului:

I.M. GRIFFIN GROUP S.R.L.

Preţul ofertei: 419 200 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări