1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2021 09:58
până la 24.11.2021 09:16
2
Propunerea ofertelor
de la 24.11.2021 09:16
până la 06.12.2021 09:16
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 76 361 720 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2021, 9:58 - 24 nov 2021, 9:16
Perioada de depunere a ofertelor: 24 nov 2021, 9:16 - 6 dec 2021, 9:16
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de finalizare a Complexului sportiv cu bloc administrativ din str.P.Rareș, 18 mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Banulescu Bodoni, 61
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iulia Braniste
Telefonul de contact
+37322402920
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
13 nov 2021, 13:57
Valoarea estimată (fără TVA)
76 361 720 MDL
Achizitii.md ID
21046601
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, m.Chișinău str.P.Rareș, 18
Durata contractului
8 dec 2021 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de finalizare a Complexului sportiv cu bloc administrativ CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DOCUMENTATIA STANDARD LUCR FINAL COMPL SPORT
Documentele la ofertă
Documentația Standard
11.11.21 09:58
CAIET DE SARCINI lucr final Compl Sport
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini Formularul de deviz nr.1
11.11.21 09:58
ANUNȚ DE PARTICIPARE FINALIZAREA LUCR COMPL SPORT
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
11.11.21 09:58
DUAE 16
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achiziții European
11.11.21 09:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 52 996 005,90 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Sigma VenMer

Preţul ofertei: 74 372 925,54 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări