1
Perioada de actualizare
de la 10.11.2021 18:57
până la 20.11.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.11.2021 17:00
până la 30.11.2021 17:00
3
Licitaţie
de la 01.12.2021 13:23
până la 01.12.2021 13:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 73 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 nov 2021, 18:57 - 20 nov 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 nov 2021, 17:00 - 30 nov 2021, 17:00
Începutul licitației: 1 dec 2021, 13:23

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lotul 12 Pește
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vladislav Balaban
Telefonul de contact
024124135
Datele achizitiei
Data publicării
10 nov 2021, 18:53
Data ultimilor modificări
15 nov 2021, 13:47
Valoarea estimată (fără TVA)
73 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 460 MDL
Achizitii.md ID
21046590
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Durata contractului
3 ian 2022 02:00 - 31 aug 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pește Merluciu (minim 20 cm lungime) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 2130.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae ianuarie-august 2022.semnat.pdf duae ianuarie-august 2022.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE semnat electronic
10.11.21 18:57
duae ianuarie-august 2022.doc
Documentele la ofertă
-DUAE pentru completare de către operatorii economici
10.11.21 18:57
ds_bunuri ianuarie - august 2022.semnat.pdf ds_bunuri ianuarie - august 2022.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Documentația standard semnat electronic
10.11.21 18:57
anunt_de_participare ianuarie-august 2022.semnat.pdf anunt_de_participare ianuarie-august 2022.semnat.pdf
tenderNotice
-Anunțul de participare semnat electronic
10.11.21 18:57
ds_bunuri ianuarie - august 2022.docx
Documentele la ofertă
-Documentația standard pentru completare de către operatorii economici
10.11.21 18:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL SLAVENA LUX

Preţul ofertei: 86 265 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea cu criteriul de atribuire și documentația de calificare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 88 224,60 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 102 942,90 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări