1
Perioada de actualizare
de la 08.11.2021 15:55
până la 18.11.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.11.2021 11:00
până la 24.11.2021 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 12 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 nov 2021, 15:55 - 18 nov 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 nov 2021, 11:00 - 24 nov 2021, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Ceapă uscată, nu mai puţin de 100gr/buc. În saci, calitativi, de mărime medie, fără semne de alterare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Țurcanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
8 nov 2021, 15:52
Data ultimilor modificări
9 nov 2021, 9:08
Valoarea estimată (fără TVA)
12 000 MDL
Achizitii.md ID
21046475
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 ian 2022 00:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ceapă uscată, nu mai puţin de 100gr/buc. În saci, calitativi, de mărime medie, fără semne de alterare CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 3000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard bunuri.docx
Documentele la ofertă
-
8.11.21 15:55
duae.doc
Documentele la ofertă
-
8.11.21 15:55
duae.semnat (1).pdf duae.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-
8.11.21 15:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sija-Prim SRL

Preţul ofertei: 14 640 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"BUJOR-TRANS" S.R.L.

Preţul ofertei: 18 060 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 18 720 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări