1
Perioada de actualizare
de la 09.11.2021 13:43
până la 19.11.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.11.2021 10:00
până la 30.11.2021 10:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 150 104 MDL
Perioada clarificărilor: 9 nov 2021, 13:43 - 19 nov 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 nov 2021, 10:00 - 30 nov 2021, 10:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse alimentare pentru I semestru a. 2022

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țaulean Igor
Telefonul de contact
+373/0231/58-708
Datele achizitiei
Data publicării
9 nov 2021, 13:43
Data ultimilor modificări
9 nov 2021, 16:45
Achizitii.md ID
21046467
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
DS_produse alimentare i semestru a. 2022.docx
Documentele la ofertă
- DS_produse alimentare i semestru a. 2022.docx
9.11.21 13:43
DS_produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf DS_produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
Documentele la ofertă
- DS_produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
9.11.21 13:43
Declarație produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf Declarație produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
Documentele la ofertă
- Declarație produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
9.11.21 13:43
Anunț de participare produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf Anunț de participare produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
9.11.21 13:43
DUAE produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf DUAE produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
Documentele la ofertă
- DUAE produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
9.11.21 13:43
Declarație produse alimentare i semestru a. 2022.docx
Documentele la ofertă
- Declarație produse alimentare i semestru a. 2022.docx
9.11.21 13:43
DUAE produse alimentare i semestru a. 2022.doc
Documentele la ofertă
- DUAE produse alimentare i semestru a. 2022.doc
9.11.21 13:43
Data:
9 nov 2021, 16:45
Subiectul întrebării:
concretizari
Întrebare:
Preturile sunt estimate net inferior realitatii. La fel, va propunem sa organizati procedura pentru 3 luni din cauza crizei, instabilitatii si impreviziunii derularii lucrurilor.
Răspuns (15 nov 2021, 16:12):
Ca răspuns la clarificarea Dvs. Vă comunicăm că, prețurile indicate în invitație, au fost estimate, reieșind din planificări și cheltuielile efective pentru bunurile achiziționate pe parcursul anului. Suplimentar, Vă informăm că, suma indicată în invitația de participare, este pentru planificarea cheltuielilor estimative a instituției pentru anul 2022, și nici de cum, pentru plafonarea ofertei propuse de operatorii economici. În contextul celor menționate, grupul de lucru pentru achiziții publice consideră că, solicitarea Dvs privind reexaminarea prețurilor nu poate fi acceptată. Cu referire la propunerea Dvs, privind organizarea procedurii pentru 3 luni, Vă comunicăm că, perioada de achizie a produselor alimentare, a fost stabilită de grupul de lucru, reieșind din necesitatea asigurării calitative a alimentației paciențiilor, ca parte componentă a actului medical înfăptuit. Tot odată Vă informăm că, în conformitate cu prevederile legale, în luna septembrie a. 2021, instituția a publicat în BAP, anunțul de intenție, privind achiziționarea produselor alimentare pentru I semestru a. 2022. Urmare celor menționate, periodicitatea de achiziții publice a acestor bunuri nu va suferi modificări.
Data:
18 nov 2021, 23:38
Subiectul întrebării:
Fiti obectivi
Întrebare:
Daca cu adevarat vrem sa avem grija de pacienti ca sa aibă o masă bogata,cu produse calitative ar fi bine să luati initiativa,propunerea de-a organiza procedura pentru 3 luni, este în avantajul ambelor părti, luînd în consideratie situatia actuală din tara.
Răspuns (19 nov 2021, 09:29):
Repetat Vă informăm că, perioada de desfășurare a achiziției publice de produse alimentare, a fost stabilită, reieșind din necesitățile instituției și întru organizarea optimă a activității spitalului. Totodată, Vă aducem la cunoștință că Dvs ați avut posibilitate de a prezenta propuneri, privind perioada de desfășurare a procedurii de achiziție publică, în perioada septembrie – octombrie 2021, atunci când a fost plasat anunțul de intenție în BAP, și nu acum, ca să tergiversați desfășurarea procedurii existente. Urmare celor menționate, periodicitatea de achiziții publice a acestor bunuri nu va suferi modificări.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.