+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 03.11.2021 12:23
până la 15.11.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.11.2021 10:00
până la 10.12.2021 10:00
3
Licitaţie
de la 13.12.2021 10:00
până la 13.12.2021 13:56
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 819 958,28 MDL
Perioada clarificărilor: 3 nov 2021, 12:23 - 15 nov 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 nov 2021, 10:00 - 10 dec 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Produse alimentare pentru anul 2022 (crupe în asortiment)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Leu Mariana
Telefonul de contact
022409715
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
3 nov 2021, 12:23
Data ultimilor modificări
9 nov 2021, 9:14
Achizitii.md ID
21046292
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Crupă de porumb
Buget: 358333.33 MDL
Activ
Crupă de orz
Buget: 239166.66 MDL
Activ
Crupă de grâu
Buget: 239166.66 MDL
Activ
Arpacaș de orz mărunt
Buget: 239166.66 MDL
Activ
Mazăre
Buget: 239166.66 MDL
Activ
Paste făinoase
Buget: 242916.66 MDL
Activ
Zahăr
Buget: 233333.33 MDL
Activ
Ceai
Buget: 102916.66 MDL
Activ
Sare iodată
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Foi de dafin
Buget: 9750.0 MDL
Activ
Fructe uscate
Buget: 65625.0 MDL
Activ
Pastă de roșii
Buget: 300416.66 MDL
Activ
Ulei vegetal
Buget: 1375000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard crupe.pdf documentatia standard crupe.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard crupe.pdf
3.11.21 12:23
anunt de participare crupe.pdf anunt de participare crupe.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare crupe.pdf
3.11.21 12:23
duae crupe.pdf duae crupe.pdf
Documentele la ofertă
DUAE crupe.pdf
3.11.21 12:23
duae crupe.doc
Documentele la ofertă
DUAE crupe.doc
3.11.21 12:23
Data:
9 nov 2021, 09:14
Subiectul întrebării:
Solicitare
Întrebare:
Reiesind din criza economica mondiala, continua majorare a perturilor si instabilitatea creata va solicitam respectuos sa revedeti perioada de livrare. Oportun este a organiza procedurile pentru trimestru, chiar daca procesul este anevoios.
Răspuns (10 nov 2021, 07:54):
Bună ziua! Administrația națională a penitenciarelor, în calitate de autoritate contractantă, stabilește individual criteriile de participare și selecție în cadrul eventualelor proceduri de achiziții, în raport cu necesitățile atestate. Propunerea dumneavoastră, va putea fi revizuită doar la demararea viitoarelor proceduri.
Data:
10 nov 2021, 09:07
Subiectul întrebării:
concretizare
Întrebare:
Din lipsa flexibilitati AC se creaza situatile tensionate intre parti. Criza a inceput inainte de a demara procedura si dstra ati fi putut prevedea instabilitatea ce va urma. Va place cand invinuiti OE de neexecutare si introducerea in lista de interdictii. Dar "imbracati haina unui OC" pentru putin timp si veti vedea cat ati putea livra in minus considerabil. Achizitiile fac parte din activitatea de antreprenoriat.
Răspuns (10 nov 2021, 10:08):
În scop de a nu periclita activitatea instituțiilor subordonate Administrației naționale a penitenciarelor, anual se desfășoară proceduri de achiziții a produselor alimentare, care ar asigura autonomie pentru anul de gestiune întreg. Condițiile de participare în cadrul acestor proceduri sunt transparente pentru eventualii ofertanți. Prin urmare, A.C. nu agreează și nu va opera modificări în condițiile de participare, care ar satisface un eventual operator economic, ori aceste modificări ar perturba mersul firesc și legal al procedurii în desfășurare.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".