1
Perioada de actualizare
de la 04.11.2021 21:32
până la 11.11.2021 10:11
2
Propunerea ofertelor
de la 11.11.2021 10:11
până la 14.11.2021 10:11
3
Licitaţie
15.11.2021 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 254 166 MDL
Perioada clarificărilor: 4 nov 2021, 21:32 - 11 nov 2021, 10:11
Perioada de depunere a ofertelor: 11 nov 2021, 10:11 - 14 nov 2021, 10:11

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Încinerator pentru deşeuri medicale
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4404, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, Nicolae Testemiţanu, 59
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
BADAŞCĂ GHEORGHE
Telefonul de contact
068432411
Datele achizitiei
Data publicării
4 nov 2021, 21:32
Data ultimilor modificări
9 nov 2021, 9:04
Achizitii.md ID
21046253
CPV
42300000-9 - Furnale, incineratoare şi cuptoare industriale sau de laborator
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Încinerator
Buget: 254166.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
-DUAE
4.11.21 21:32
duae.doc
Criterii de eligibilitate
- DUAE
4.11.21 21:32
documentaţie standart.docx
Criterii de eligibilitate
-documentaţie standart.docx
4.11.21 21:32
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
- Anunţ
4.11.21 21:32
documentaţie standart.semnat.pdf documentaţie standart.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
-documentaţie standart.semnat.pdf
4.11.21 21:32
Data:
9 nov 2021, 09:04
Subiectul întrebării:
Prezentarea documentației.
Întrebare:
Buna ziua. Este nevoie de garanție de oferta și ulterior de garanție de bună execuție? Dacă da, ne spuneți care este procentul de calcul pentru ele?
Răspuns (9 nov 2021, 09:43):
Buna ziua Conform Caietului de sarcini Anexa 21la Documentatia Standard pct.9 "Documente obligatorii la depunerea ofertei" este indicată obligativitatea prezentării Garanţiei pentru ofertă în mărime de 1% Conform pct.10 al aceleiaşi anexe "Documente obligatorii la evaluarea ofertei" este specificat obligativitatea prezentării la momentul semnării contractului a Garanţiei de bună execuţie în mărime de 5%
Data:
9 nov 2021, 09:07
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Conform documentației de atribuire sunt specificate mai multe anexe. Specificați va rog care din anexele din documentația de atribuire urmează a fi completate pentru prezenta procedură de achiziție.
Răspuns (9 nov 2021, 10:11):
Buna ziua Conform Caietului de sarcini Anexa.21 la Documentatia Standard pct.9 Documente obligatorii la depunerea ofertei este indicat: Cerere de participare - Anexa 7 Propunerea financiară conţine: Specificaţiile de preţ (Anexa nr. 23) Propunerea tehnică conţine: Specificaţiile tehnice (Anexa nr. 22) Garanţie pentru ofertă (Anexa 9) declaraţiei privind valabilitatea ofertei (Anexa nr. 8) Conform pct.10 al aceleiaşi anexe Documente obligatorii la evaluarea ofertei este indicat: Lista asociaţilor/subcontractanţilor implicaţi în executarea contractului (după caz, dacă există) Anexa nr. 11 şi nr. 15 Angajamentul şi Declaraţia unui terţ susţinător financiar (după caz, dacă există) Anexa nr. 16 şi nr. 17 Angajamentul şi Declaraţiile privind susţinerea tehnică şi profesională (după caz, dacă există) Anexa nr. 18, nr. 19 şi nr. 20 Declaraţia privind lista principalelor prestări efectuate în ultimii 3 ani de activitate, copii ale contractelor similare Anexa nr. 12 Garantie de buna executie -Anexa 10
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".