1
Perioada de actualizare
de la 01.11.2021 21:41
până la 06.11.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.11.2021 09:00
până la 09.11.2021 09:00
3
Licitaţie
10.11.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 423 610 MDL
Perioada clarificărilor: 1 nov 2021, 21:41 - 6 nov 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 nov 2021, 9:00 - 9 nov 2021, 9:00
Începutul licitației: 10 nov 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament şi accesorii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5400, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), str. 1 Mai
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandra Rusu
Telefonul de contact
025424542
Datele achizitiei
Data publicării
1 nov 2021, 21:30
Data ultimilor modificări
2 nov 2021, 17:33
Valoarea estimată (fără TVA)
423 610 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21046203
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5400, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), str. 1 Mai
Durata contractului
11 nov 2021 18:00 - 30 dec 2021 21:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Videoproiector CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 11.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Tablă electronică CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 11.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
1.11.21 21:41
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-Documente standart
1.11.21 21:41
anunt_de_participare_echipament 18.2.signed.pdf anunt_de_participare_echipament 18.2.signed.pdf
tenderNotice
-anunt de participare
2.11.21 17:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Savexol SRL

Preţul ofertei: 423 610 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform H.G.nr.987 din 10.10.2018,p.34,inclusiv documentatia standart corespunde cerintelor inaintate de A.C.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări