1
Perioada de actualizare
de la 01.11.2021 16:02
până la 08.11.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.11.2021 10:00
până la 11.11.2021 10:00
3
Licitaţie
12.11.2021 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 444 960 MDL
Perioada clarificărilor: 1 nov 2021, 16:02 - 8 nov 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 nov 2021, 10:00 - 11 nov 2021, 10:00
Începutul licitației: 12 nov 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1.Panou interactiv, 2.Mouse pentru PC, 3.Tocător (distrugător) de documente; 4.Printer multifuncțional I-SENSUS
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Igor Vieru 6/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bitca Viorica
Telefonul de contact
079970434
Datele achizitiei
Data publicării
1 nov 2021, 15:46
Data ultimilor modificări
1 nov 2021, 16:02
Valoarea estimată (fără TVA)
444 960 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 449,60 MDL
Achizitii.md ID
21046191
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Igor Vieru 6/2
Durata contractului
15 nov 2021 15:59 - 31 dec 2021 15:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea de echipament informatic și accesorii de birou, cu excepția mobilierului și a pachetelor software. CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 21.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_participare_2021 (1).semnat (1).pdf anunt_participare_2021 (1).semnat (1).pdf
tenderNotice
Cerințe de calificare. Denumirea bunurilor
1.11.21 16:02
caiet de sarcini (1).semnat.pdf caiet de sarcini (1).semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Specificațiile tehnice ale bunurilor
1.11.21 16:02
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Mostre de documente de atribuire
1.11.21 16:02
duae.doc
Documentele la ofertă
-Informații privind procedura de achiziții publice și autoritatea contractantă
1.11.21 16:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 441 352,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor înaintate în anunțul de participare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări