1
Perioada de actualizare
de la 01.11.2021 14:14
până la 08.11.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.11.2021 10:00
până la 24.11.2021 10:00
3
Licitaţie
25.11.2021 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 26 666,66 MDL
Perioada clarificărilor: 1 nov 2021, 14:14 - 8 nov 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 nov 2021, 10:00 - 24 nov 2021, 10:00
Începutul licitației: 25 nov 2021, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Menținerea și suportul standard a licențelor GoGet365 Portal
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
1 nov 2021, 14:00
Data ultimilor modificări
1 nov 2021, 14:14
Valoarea estimată (fără TVA)
26 666,66 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
106,67 MDL
Achizitii.md ID
21046172
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 febr 2022 14:08 - 30 mart 2023 14:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la mentenanță și suport standard pentru licențele GoGet365 Portal CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae (1).doc
Documentele la ofertă
-Formular DUAE
1.11.21 14:14
documentatia standard_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (2).docx
Documentele la ofertă
-Documentatia standard
1.11.21 14:14
2. anunt de participare.doc
tenderNotice
-Anunț de participare
1.11.21 14:14
1. caiet de sarcini_ajustat_repetat.docx
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini
1.11.21 14:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC DYNAMIXRM SRL

Preţul ofertei: 26 510,09 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În rezultatul examinării și evaluării minuțioase a ofertei depuse s-a constatat că oferta operatorului economic corespunde tuturor cerințelor tehnice și de calificare obligatorii și se declară câștigătoare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări