1
Perioada de actualizare
de la 01.11.2021 09:47
până la 05.11.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.11.2021 11:00
până la 10.11.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 12 803,82 MDL
Perioada clarificărilor: 1 nov 2021, 9:47 - 5 nov 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 nov 2021, 11:00 - 10 nov 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparaţii (Schimbarea ușii în aula 533 din blocul nr. 5)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str. Puşkin 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țibuleac Angela
Telefonul de contact
+37323152473
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
1 nov 2021, 9:47
Valoarea estimată (fără TVA)
12 803,82 MDL
Achizitii.md ID
21046140
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun. Bălți, str. Pușkin, 38
Durata contractului
1 dec 2021 02:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparaţii (Schimbarea ușii în aula 533 din blocul nr. 5) CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia Standard_lucrari USARB
Specificaţie tehnică
Documentatia Standard
1.11.21 09:47
Anunt de participare USARB
Specificaţie tehnică
Anunt de participare
1.11.21 09:47
DUAE_USARB
Specificaţie tehnică
DUAE
1.11.21 09:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Fluxmester-V.A.

Preţul ofertei: 15 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta a fost desemnată câștigătoare conform criteriilor indicate în Caietul de sarcini și Documentația Standard.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări